از روز گذشته جریان اصلاح طلب در استان قزوین با برخی پیامها و تصاویر در فضای مجازی نسبت به برخی سخنان استاندار قزوین در رابطه با عدم رضایت وی از برخی مدیران و کارمندان واکنش نشان می دهند.
کد خبر: ۲۶۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 18 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، از روز گذشته برخی  شبکه های جریان اصلاح طلب در استان قزوین مانند کانال هفته نامه تابان و همچنین جبهه مجازی حامیان دولت با انتشار مطالبی نسبت به برخی گفته های همتی استاندار قزوین واکنش نشان داده اند.
این رسانه ها با پرداختن به بخشی از سخنان استاندار که در آن نسبت به عملکرد مدیران و معاونین خود انتقاد کرده بود گویا به دنبال نوعی زمینه سازی برای تحرکات بعدی هستند.

فضاسازی رسانه ای جریان اصلاح طلب در استان قزوین/ تلاش برای برکناری معاونین یا هموار کردن جاده برای استاندار
در حالی که استاندار قزوین در آخرین جلسه مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه به صورت کاملا قاطعانه اعلام کرده بود به دنبال تغییر در معاونین خود نیست، این تحرکات رسانه ای عادی به نظر نمی رسد و این احساس بوجود می آید که جریان اصلاحات در استان قزوین به دنبال پیاده کردن یکی از دو هدف ذیل است.

فضاسازی رسانه ای جریان اصلاح طلب در استان قزوین/ تلاش برای برکناری معاونین یا هموار کردن جاده برای استاندار
در گام نخست این فرضیه وجود دارد که رسانه های اصلاح‌طلب با پرداختن بیش از حد به یک انتقاد استاندار از برخی مدیران و معاونین خود فضا را برای تحت فشار قرار دادن وی و موج سواری مهیا کنند و سپس بر همین اساس نیز خواستار تغییر این مدیران باشند.
این فرضیه در حالی مطرح می شود که برخی از بزرگان اصلاحات در استان قزوین بارها و به اشکال مختلف از جمله در آن ایمیل جنجالی که از سوی روابط عمومی فرمانداری برای رسانه ها ارسال شده بود نسبت به حضور برخی معاونین استاندار از جمله معاون سیاسی امنیتی که در این دولت نیز منصوب شده انتقاد کرده و خواستار تغییر آنها شده بودند.
همچنین اصرار بر حذف مدیرانی که از دولت قبل باقی مانده بودند و فشار بر روی استاندار قبلی و همچنین همتی این فرضیه را نیز قوی تر میکند.
از سوی دیگر این موج سواری رسانه ای میتواند معنای دیگری نیز داشته باشد. زمینه سازی برای استاندار و آماده کردن اذهان جهت تغییراتی جدید در استان میتواند یکی دیگر از اهداف این جریان در استان باشد.
حال باید ایستاد و تحولات را مشاهده کرد. باید دید همتی که تا به امروز نشان داده در تغییرات با تدبیر و آرامش حرکت میکندو اسیر جریان سازی و جو سازی هیچ کدام از جریانات سیاسی در استان نمی شود آیا به دنبال تغییر جدیدی است؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار