معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرده و نباید آنها را در گرفتن مجوز معطل کنیم.
کد خبر: ۲۶۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در کارگروه توسعه گردشگری استان قزوین که در دفتر معاونت عمرانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری در استان قزوین نیاز به ایجاد زیرساخت دارد و در حال حاضر این موضوع تبدیل به آفت گردشگری استان شده است.

وی افزود: ایجاد زیرساخت‌ها با استفاده از امکانات دولتی میسر نیست به همین خاطر باید از بخش خصوصی در این زمینه مدد بجوییم، این در حالی است که صدور مجوز برای این حوزه مدت‌ها به طول می‌انجامد و میل و رغبت را از سرمایه‌گذاران می‌گیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه باید زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم کنیم تصریح کرد: به جای اینکه برای صدور مجوزها سرمایه‌گذاران را در راهروهای ادارات معطل کنیم باید به سرعت مشکلات و موانع مجوز آنها برطرف کرده تا سرمایه‌گذاران بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به امور بپردازند.

حبیبی عنوان کرد: حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در توسعه گردشگری در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار دارد و دستگاه‌ها باید در جهت صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران این حوزه نسبت به هموارسازی مسیر اقدام کنند.

وی گفت: خوشخبتانه این جلسات با نظم خاصی هرهفته با دعوت از سرمایه‌گذاران تشکیل و برای رفع مشکلات آنها تصمیمات خوبی گرفته می‌شود که باید از همه اعضای کارگروه تقدیر شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین توجه به شاخص‌های گردشگری قزوین و تقویت آنها را از راهکارهای مهم در این زمینه برشمرد و بیان کرد: باید با تبدیل شاخص‌های گردشگری به برند استانی زمینه جذب گردشگران را بیش از پیش فراهم کنیم.

حبیبی استفاده از ظرفیت‌های جاذبه‌های طبیعی و همچنین بقاع متبرکه را نیز راهگشا خواند و گفت: باید جاذبه‌های طبیعی کمتر شناخته شده را نیز به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کنیم تا بتوانیم ضمن ایجاد زیرساخت برای این جاذبه‌ها گردشگر بیشتری نیز جذب کنیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
خداكند. ولي باورنكنيد به دليل اينكه بنده سه سال راسركارگذاشتن
مدیر پایگاه همراه گرامی، ما آمادگی لازم را برای شنیدن مشکلات شما و پیگیری آن در قالب رسانه را داریم در صورت تمایل، پل ارتباطی از خود بگذارید تا تماس بگیریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار