مدیرکل خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از تمدید یک ماهه فرصت زمانی ثبت نام برای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 20 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیامک رفعتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام دفاتر پیشخوان قضایی گفت: در فراخوانی که در ابتدای تیرماه و در راستای گسترش خدمات الکترونیک قضائی، از همه متقاضیان واجد شرایط در تمام حوزه‌های قضایی سراسر کشور که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضائی و ارائه خدمات مرتبط را داشتند، دعوت به همکاری شد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود امروز آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان باشد، گفت: با بررسی هایی که در حوزه ها انجام شد و با توجه به اهمیت خدمات قضایی،این مهلت تا یک ماه دیگر تمدید می شود.

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در خصوص نحوه پذیرش و ثبت نام متقاضیان اظهار داشت: ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.اطلاعات درباره شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir قابل دریافت است.

مدیر کل خدمات الکترونیک قضایی این مرکز افزود:نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نیست و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه یادشده اقدام خواهد شد. فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه‌ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مرضيه رياحي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
سلام من رمز عبورمو فراموش كردم تورو خدا بگيد ازكجا بايد پيداش كنم و اينكه هنوز ثبت نام كامل نشدم
ربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
من خیلی برات گشتم دختر خاله پیداش نکردم اما تورو اتفاقی اینجا دیدم ان شاالله موفق باشی
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
چرا سایت عدل ایران بازنمیشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار