شوخی عجیب دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و شعری که خواند باعث اعتراض رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین شد.
کد خبر: ۲۶۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 20 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی شعرخوانی دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با برجام ، حاشیه ساز شد و صدای داوود محمدی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین را نیز در آورد.
وی در جلسه صبح امروز در واکنش به موضع آمریکا و شورای امنیت درباره اجرای برجام در ایران،  شعر عجیبی را در صحن علنی مجلس خواند .
این نماینده مجلس در شعر خود بیان کرد « هر کس که به ولایت علی بدبین است؛ درمان و علاج او همین شهر (اقای داوود محمدی) است » .
اما این پایان ماجرا نبود. این اشعار باعث شد تا داوود محمدی در اعتراض به دلخوش با ارسال نامه ای به هیئت رئیسه مجلس اعتراض خود را به نمایندگی از مردم قزوین اعلام کند.
وی در صحن علنی مجلس به اظهارات  دلخوش نماینده صومعه سرا که در قالب طنز با استفاده از ادبیات نامناسب شان مردم قزوین را مورد خدشه قرار داده بود اعتراض کرد و در نامه ای کتبی به هیات رییسه به کارگیری این نوع ادبیات را دون شان نمایندگی و موجب وهن مجلس و  عدم مراعات جایگاه رفیع مردم با فرهنگ و شهیدپرور قزوین دانسته و خواستار تذکر جدی از سوی هیات رییسه به ایشان شد.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پست اینستاگرامی خود نیز به این حرکت دلخوش اعتراض کرد. وی در این پست گفت: امروز و در صحن علنی مجلس،آقای دلخوش نماینده صومعه سرا در بیان مطلب خود و در قالب طنز با استفاده از ادبیات نامناسب شان مردم قزوین را مورد خدشه قرار داده بود که اینجانب بلافاصله مراتب اعتراض خود را به نمایندگی از مردم شریف قزوین و فرهیختگان تاریخ قزوین به هیات رییسه اعلام کرده و در نامه ای کتبی به هیات رییسه به کارگیری این نوع ادبیات را دون شان نمایندگی و موجب وهن مجلس و عدم مراعات جایگاه رفیع مردم با فرهنگ و شهیدپرور قزوین اعلام کردم و خواستار تذکر جدی از سوی هیات رییسه به ایشان شدم.قطعا در هیچ مقطع زمانی و مکانی نباید شاهد توهین حتی در قالب طنز به مردم عزیز هر نقطه از کشورمان و  و قومیتهای بزرگوار ایران اسلامیمان باشیم.
اما دلخوش پس از این خبر در مصاحبه ای با خبر آن لاین به صورت عجیبی این گفته خود را تکذیب کرده و آن را تغییر داد.
وی در این مصاحبه عنوان کرد: ما همه جا شعر مي خوانیم و قصد مزاح است. كسي هم به من اعتراضي نكرده است. اصلا منظور من داوود محمدي نماينده قزوين نبود، منظورم دوستم در گيلان خودمان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار