مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان قزوینی ناوگان تاکسیرانی قزوین نوسازی می‌شود.
کد خبر: ۲۶۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالعلی دربندی‌زاده  پیش از ظهر امروز در جمع تاکسیرانان قزوینی که در سالن جلسات تاکسیرانی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: به منظور تسریع در روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی و همچنین افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان، نسبت به واگذاری خودروهای آریو اقدام می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به شرایط تعیین شده برای واگذاری خودروهای آریو عنوان کرد:ه منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان قزوینی ناوگان تاکسیرانی قزوین نوسازی می‌شود تاکسیرانانی که داری مجوز مالک یا کمکی هستند، مشروط به معرفی یک دستگاه تاکسی فرسوده، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

دربندی زاده با بیان اینکه اولویت‌هایی برای واگذاری خودروی آریو در نظر گرفته شده است تصریح کرد: اولویت در نظر گرفته شده برای واگذاری این خودرو به ترتیب شامل تاکسی بی سیم 133، شرکت های کوروش تاکسی، بی‌سیم تاکسیرانان، آژانس‌های سطح شهر، خطوط درون شهری، تاکسی‌های گردشگری و بخش خصوصی است، تاکنون در حوزه تاکسیرانی استان و کشور از چنین خودروهایی استفاده نشده است و با توجه به اینکه قیمت آن بیشتر از تاکسی‌های فعلی است، به طور قطع خدمات بهتر و با کیفیت تری به شهروندان ارائه می شود.

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات 50 میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت 30 ماهه، تخفیف 100 درصد دوساله حق عضویت و همچنین تخفیف 100 درصد دوساله تمدید مجوز، ازجمله امتیازات در نظر گرفته شده توسط سازمان تاکسیرانی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: یک سال استفاده رایگان از کارواش ، بخشودگی 10 میلیون ریالی ورودی تاکسی بی سیم، بخشودگی 9 میلیون ریالی شهریه تاکسی بی سیم و پیگیری دریافت مجوز از شورای شهر برای افزایش نرخ خدمات، از دیگر امتیازات در نظر گرفته شده از سوی این سازمان است.

دربندزاده با اشاره به شرایط خودروهای فرسوده بالای 10 سال تصریح کرد: این خودروها باید سند مالکیت و پروانه تاکسیرانی داشته باشند که در این صورت، 50 میلیون ریال بابت گواهی اسقاط لحاظ می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار