مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: کمیته هدایت تحصیلی و مشاوره به داوطلبان تحصیل در این دانشگاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۶۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 23 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، بهروز رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرتگار ایرنا افزود: ارائه مشاوره و راهنمایی به داوطلبان ورود به دانشگاه و والدین آنها در انتخاب رشته از جمله اهداف فعالیت این کمیته است.
رحمانی با اشاره به اعضای تشکیل دهنده کمیته اطلاع رسانی واحد تاکستان تصریح کرد: این کمیته شامل نمایندگانی از حوزه های آموزش، پژوهش، دانشجویی و فرهنگی، حراست، اداری مالی و پزشکی و با مسئولیت مدیر روابط عمومی تشکیل شده و احکام آن ها نیز به امضای رئیس واحد رسیده است.
مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با اشاره به سایر وظایف این کمیته خاطرنشان کرد: این کمیته باهدف راهنمایی بیشتر داوطلبان ورود به دانشگاه ها اقدام به دائر کردن دو دفتر مشاوره در داخل شهر و دانشگاه کرده است.
رحمانی اضافه کرد: همچنین همایشی یک روزه با حضور کار شناسان آموزش و مدیران گروه های درسی و استادان هر رشته و کارشناسانی که به ثبت نام و هدایت تحصیلی داوطلبان مرتبط هستند، برگزار خواهد شد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از تعامل خوب آموزش و پرورش استان قزوین با این دانشگاه در اجرای برنامه های اطلاع رسانی به داوطلبان ورود به دانشگاه خبر داد و گفت: معتقدیم داوطلبان باید با رغبت و شناخت تحصیل دردانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان را انتخاب کنند.
مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در پایان گفت: این دانشگاه تاکنون بیش از 36 هزار دانش آموخته و فرهیخته را برای میهن اسلامی تربیت کرده است و دارای 6 دانشکده، سه مرکز تحقیقات و مرکز رشد و کلینیک تحقیقات انرژی ERC و واحدهای فن آور و مجموعه کاملی از کارگاه ها و آزمایشگاه ها می باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان دارای 140 رشته تحصیلی در مقاطع و گرایش های مختلف از جمله کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار