مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با توجه به ادامه روند افزایش دما، برای تداوم جریان برق مدیریت در مصرف اجتناب ناپذیر است.
کد خبر: ۲۶۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 23 July 2016
به گزارش تابناک از فزوین، سعید بهادیوند چگینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیک مصرف برق استان را 733 مگاوات و بی سابقه اعلام و افزود: این میزان در مدت مشابه سال گذشته 720 مگاوات بوده است.
وی ادامه داد: به لحاظ تداوم ادامه گرمای هوا و گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه میزان افزایش دمای هوا در روزهای آینده، از شهروندان استان درخواست می شود به منظور ارائه خدمات بهتر و تامین برق پایدار، به ویژه در ساعت های اوج مصرف با صرفه جویی میزان مصرف خود را به حداقل برسانند.
بهادیوند چگینی اضافه کرد: با توجه به رونق صنایع استان در پسابرجام و افزایش میزان مصرف برق به دلیل افزایش دمای هوا، شهروندان باید مصرف برق خود را مدیریت کرده و در ساعت های اوج بار میزان مصرف خود را با خاموش کردم وسایل پرمصرف به حداقل برسانند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآور شد: صنعت برق کشور و استان با آمادگی کامل در تمامی مراحل تولید، انتقال و توزیع برق مورد نیاز مردم را عهده دار بوده و با این وجود از مردم استان درخواست می شود که از به کارگیری لوازم برقی غیرضروری در ساعت های 12 تا 16 و 19 تا 23 خودداری کرده و این شرکت را در تامین برق پایدار و مطمئن یاری کنند.
بهادیوند چگینی در پایان افزود: بدون شک با مدیریت مصرف از سوی شهروندان تابستان امسال را مانند سال های گذشته و بدون مشکل در تامین برق با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار