معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی گفت: هیچ محدودیتی برای جذب و استخدام نیروهای متخصص در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی وجود ندارد.
کد خبر: ۲۶۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 23 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالرحمان تاج‌الدین صبح امروز در مراسم شبانه‌روزی شدن درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم(ص) شهرستان آبیک اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد اجتماعی است که ارائه خدمات به امور بیمه‌شدگان، ارائه خدمات درمانی و ایجاد امینت اجتماعی از وظایف اصلی آن است.

وی افزود: طی سه سال اخیر در خصوص دسترسی مردم به ارائه خدمات درمانی غفلت شده بود که با ارتقای خدمات درمانی به مردم مناطق کمتر برخوردار، امروز مدیران اذعان می‌کنند که تأمین اجتماعی در مسیر و ریل اصلی خدمت‌رسانی خود قرار گرفته است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: در هفته تأمین اجتماعی 40 پروژه در کشور کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیده که بیشتر در مناطق محروم و کم‌برخوردار بوده است.

تاج‌الدین اضافه کرد: درصدد هستیم علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مردم، دسترسی مردم را نیز به خدمات درمانی توسعه و افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: 16 نیروی جدید به چارت درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم(ص) شهرستان آبیک افزوده شده که کار به‌کارگیری بیشتر نیروها در مراحل پایانی قرار دارد و طی روزهای آینده به کادر درمانی این درمانگاه افزوده می‌شوند.

این مسؤول بیان کرد: در زمینه تجهیزات هیچ کمبودی در درمانگاه مذکور وجود ندارد و در نخستین فرصت کادر درمانی آن تکمیل می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در جذب و استخدام نیروهای متخصص در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی وجود ندارد، افزود: این نیروها خارج از روال عادی مراحل استخدام به‌کار گرفته می‌شوند که در جذب، نگهداشت و استخدام آنان هیچ محدودیت و مشکلی وجود ندارد.

تاج‌الدین ادامه داد: شبانه‌روزی کردن داروخانه درمانگاه درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم(ص) شهرستان آبیک در حال حاضر مقرون به صرفه نیست و به ضرر اموال بیمه‌شدگان است.

وی اضافه کرد: اگر تعداد مراجعان شب به درمانگاه مذکور به حد قابل قبول و استاندارد برسد و فایده بیشتر و هزینه کمتر برای مردم داشته باشد، داروخانه آن شبانه‌روزی می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در زمینه جذب نیروی متخصص در بخش داخلی، زنان، اطفال و جراحی عمومی هیچ محدودیتی در سازمان تأمین اجتماعی وجود ندارد و با مساعدت فرماندار آبیک، نمایندگان مجلس و دانشگاه علوم پزشکی قزوین این اتفاق در این شهرستان رقم می‌خورد و ماه‌های آینده این امر تحقق می‌یابد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: استخدام دندانپزشک دوم نیز در درمانگاه تأمین اجتماعی نبی‌اکرم‌(ص) شهرستان آبیک در دستور کار قرار دارد.

تاج‌الدین افزود: در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی کشور کمبود دارویی وجود ندارد و خدمات دارویی این مراکز تکمیل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار