استاندار قزوین گفت: اراده دولت نیز انضباط بخشی در همه بخش ها و سطوح است تا بتواند منشا و منافذ سو استفاده های مالی را در کشور مسدود کند.
کد خبر: ۲۶۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 23 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی در دیدار با مردم شهر سیردان مرکز بخش طارم سفلی شهرستان قزوین بیان کرد: بخشی از مسائل و محرومیت های بخش طارم سفلی به خاطر کوهستانی بودن منطقه است که امکان خدمات رسانی را با مشکل و تنگناهایی مواجه کرده است البته این منطقه از مناطق مستعد و دارای ظرفیت استان محسوب می شود.

 

وی افزود: وجود آب و هوای مناسب، محصولات کشاورزی از جمله زیتون و دارا بودن معادن مختلف به ویژه معدن مس از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه است که باید بیش از گذشته فعال و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

 

استاندار قزوین با تاکید بر شناسایی و رفع موانع پیش روی محصول زیتون تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در شرایطی بر سرکار آمد و دولت را به دست گرفت که تحریم ها منجر به تعطیلی و فعالیت محدود بسیاری از واحدهای تولیدی شده بود و ارزش پول ایران در بازارهای بین المللی به شدت کاهش یافته بود.

 

وی اعلام کرد: اما امروز دولت توانسته ثبات اقتصادی و امیدواری را در اقتصاد ایران ایجاد کند و با وجود همه مشکلات و سختی ها، کشور در ریل خودش قرار گرفته و اراده دولت نیز انضباط بخشی در همه بخش ها و سطوح است  تا بتواند منشا و منافذ سو استفاده های مالی را در کشور مسدود کند و مردم این موضوع را خوب می بینند و خوب  هم می فهمند.

 

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به گستردگی بخش طارم سفلی و پراکندگی روستاهای این منطقه اظهار داشت: سیردان زمانی مرکز طارم محسوب می شد اما امروزه به دلیل  جدایی بخشی از طارم و اتصال آن به استان زنجان این شهر در منتهی الیه طارم سفلی قرار گرفته و به خاطر شرایط سخت و کوهستانی امکان دسترسی راحت و سریع به خدمات برای بخش زیادی از روستاهای بخش وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: بهترین و عادلانه ترین روش این است که بخش طارم سفلی به شیوه کارشناسی و مطالعه شده به 2 بخش مجزار تقسیم شود تا امکان دسترسی همگان به خدمات فراهم شود و ما سعی داریم که در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به استان این موضوع را مطرح کنیم.

 

همتی در پایان با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری منطقه طارم سفلی بر توجه به زیرساخت های این موضوع از سوی مدیران و مسئولین مربوطه تأکید کرد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از پنج نفر از خانواده های شهدا با اهدای لوح و جوایزی از سوی استاندار تقدیر و تجلیل شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار