فائزی خبر داد:
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین از تدوین و رونمایی از اولين منبع آموزش زبان انگلیسی در مقیاس بین‌المللی توسط جهاد دانشگاهی واحد قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 06 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین حسین فائزی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین با بيان اينكه فرمايشات مقام معظم رهبری مهم ترین دلیل تألیف این کتاب بوده است، اظهار کرد: تدوین کتاب «8» که اولین منبع آموزشی زبان انگلیسی ىر ايران است از سال 92  آغاز شده است.
وی با بیان اینکه تیم اصلی  تشکیل دهنده این کتاب جوانان قزوینی هستند، افزود: این کتاب برای نخستین بار است که در ایران تدوین شده است.
فائزی بیان کرد: سخت‌ترین مرحله ىر تىوين اين كتاب زمانی بود که 6 گروه متنوع با تخصص‌های گوناگون در این طرح جهاد دانشگاهی را همراهی می‌کردند و این درحالی‌که است که جلد اول این کتاب در چهارشنبه گذشته در دفتر آیت‌الله عابدینی و با حضور رئیس کمیسیون اصل 90 رونمایی شد.
وی با اشاره به اینکه از این پس هر سه ماه یک‌بار یک جلد از این کتاب وارد بازار خواهد شد، تأکید کرد: توزیع گسترده این کتاب نيز از ترم زمستان ىر سطح کشور آغاز می‌شود
اين مسئول با بیان اینکه این کتاب با توجه به مفاهیم ایرانی و اسلامی تدوین شده تا از آسیب های فرهنگی و اجتماعی کتب آموزش زبان انگلیسی و امریکایی به دور باشد، تصریح کرد: کتب زبان غربی و امریکایی به دنبال ترویج سبک زندگی غربی هستنى و عادی‌سازی ارتباط انسان با حیوانات نجس و یا ترویج ارتباط آزاد با جنس مخالف بخشي از ترویج همین فرهنگ است.
فائزی این کتاب را یک دستاورد شاخص برای جهاد دانشگاهی در سال 94 و 95 دانست و بیان کرد: مجموعه آموزشی"8" که برای گروه سنی جوان تهیه‌شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین با اشاره به سرمایه‌گذار بین‌المللیِ لبنانی برای این مجموعه آموزشی توضیح داد: نشر بین‌المللی صائغ، استقبال گسترده‌ای از این مجموعه انجام داده و قصد دارد تا با هزینه خود این مجموعه را برای مخاطبان مسلمان در غرب آسیا منتشر کند.
وی با بيان اينكه جهاد دانشگاهی توانسته است طرح و نقشه فرش قزوین را نيز که دهها سال به فراموشی سپرده‌شده بود با ابداع خود بازآفرینی کند، اظهار کرد: بر اساس دستور کار 21 سازمان ملل محله دیمج به عنوان پایلوت استانی انتخاب‌شده است و کارگاه حاج میرحسن واقع در محله دیمج تبدیل به کارگاه بافت فرش شده و ظرفیت اشتغال زایی برای حداقل 80 نفر را دارد.
فائزی با اشاره به اینکه در حوزه فرش قزوین فرآیند علمی و تحقیقاتی آغاز و درنهایت منجر به احیای طرح و نقشه فرش قزوین شد، اظهار کرد: تابلو فرش قزوین نیز ابداعی جدید از جهاد دانشگاهی به شمار می‌رود چراکه ترکیبی از طرح و نقش فرش قزوین به همراه خطوط خوشنویسی است همچنین در سال جاری رونمایی خواهد شد و ارزش تجاری بالایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار