درصورت مشاهده فروش تورهای غیرقانونی سفر به ترکیه، آن‌ها را به ما معرفی کنید.
کد خبر: ۲۷۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر به ترکیه همچنان ممنوع است و طبق گفته های مدیر کل نظارت معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی اگر هر گونه خرید و فروش تور برای سفر به ترکیه صورت بگیرد، غیر قانونی است. تیموری همچنین از مذاکرات با ترکیه برای ایجاد امکان سفر در شرایط عادی به این کشور خبر داد.

حدود یک ماه گذشته و در پی اقدامات تروریستی در پایتخت اقتصادی کشور ترکیه - استانبول - بسیاری از تورهای گردشگری با قیمت پایین اقدام به فروش تورهای گردشگری برای سفر به این کشور می کردند.

در تحقیقات میدانی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان دیده شد که بعضی از آژانس های مسافرتی اقدام به فروش تور به صورت اقساطی ویژه می کردند و کمتر از دو هفته بعد کودتای نافرجام در این کشور باعث شد تا شرایط گردشگری ترکیه از طرف وزارت امور خارجه کشورمان خطرناک عنوان شود و این موضوع توسط مدیر کل نظارت معاونت گردشگری به شدت کنترل شود تا آژانس های مسافرتی فعلا اقدام به فروش بسته های سفر به ترکیه نکنند.

با توجه به اینکه حدود هزار و سیصد آژانس مسافرتی در سراسر کشور وجود دارد و تنها سی آژانس اقدام به ورود گردشگر به داخل می کنند؛ بنابراین احتمال تخلف وجود دارد. درصورت مشاهده فروش تورهای غیر مجاز سفر به ترکیه از دو هفته پیش تا کنون ، می توانید با ارسال شماره تلفن همراه خود آن ها را معرفی کنید. برای اینکار شماره تلفن همراه خود را در قسمت نظرات این گزارش وارد کنید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
از تبریز میرن اطلاع رسانی کم خود مردم مقصر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار