فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: امنیت عامل توسعه کشور و استان است و رسانه ها در تقویت احساس امنیت در جامعه نقش کلیدی دارند و در حال حاضر قزوین چهارمین استان امن کشور است.
کد خبر: ۲۷۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ 09 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سردار مهدی محمودی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: رسانه ها باید موجب تقویت نشاط و شادابی در کشور شوند و با انتشار اخبار ناامید کننده نگرانی مردم و تشویش اذهان عمومی را موجب نشوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، ایجاد امنیت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش همگانی را از مهمترین اهداف نیروی انتظامی در انعکاس اخبار عنوان و از تلاش خبرنگاران در این عرصه تقدیر کرد.

رسانه ها در ایجاد احساس امنیت در جامعه  نقش کلیدی دارند

وی تصریح کرد: رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی مردم نقش مهمی ایفا می کنند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می توانند در حل مشکلات جامعه تاثیرگذار باشند.

دقت بالای رسانه ها در انعکاس اخبار نیروی انتظامی

سردار محمودی با تشکر از دقت و صحت اخبار نیروی انتظامی در رسانه ها بیان کرد: خوشبختانه هیچ گونه اشتباهی در اخبار نیروی انتظامی استان دیده نشده که بیانگر تعامل منطقی رسانه ها با این نیرو و دقت خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: نقش رسانه ها در آموزش مردم و پیشگیری از حوادث موثر است و هدف ما ازاطلاع رسانی هوشیاری مردم و کاهش آسیب های اجتماعی است.

سردار محمودی یادآور شد: خبرنگاران سلاح مقدسی به نام قلم دارند که با استفاده از آن با انعکاس خبرهای روز در مسیر آگاهی بخشی مردم گام برمی‌دارند.

وی اضافه کرد: فعالیت در حوزه نیروی انتظامی حساسیت و ارزش گسترده‌ای دارد و کار در این حوزه باید با دقت بیشتری دنبال شود.

محمودی یادآور شد: اولویت های ششگانه نیروی انتظامی در سال جاری مبارزه با مواد مخدر، سرقت، کالای قاچاق و ارز، توجه به آموزش، توسعه امنیت اخلاقی و کاهش سوانح است که امیدواریم با تلاش ماموران، همکاری مردم و رسانه ها به آن دست یابیم.

۲۰ درصد جرم دستگیرشدگان در قزوین مواد مخدر است

وی با اشاره به کشف مواد مخدر گفت: در چهار ماه ابتدای سال جاری ۷ هزار و ۲۹۶ نفر دستگیر شده‌اند که ۲۰ درصد از این تعداد مربوط به حوزه مواد مخدر است.

قزوین چهارمین استان امن کشور

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: خوشبختانه در سال های اخیر با تلاش موثر نیروهای انتظامیف همکاری مردم و مشارکت رسانه ها شاهد کاهش بسیاری از جرائم در استان بوده ایم و در حال حاضر قزوین در ردیف چهار شهر امن کشور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار