مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز پنجشنبه هفته جاری میهمان استان قزوین است.
کد خبر: ۲۷۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیاووش شمسی پور روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به منظور تبیین مباحث و معضلات زیست محیطی استان قزوین صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه سفر دکتر ابتکار یک روزه است، تصریح کرد: حضور در شورای اداری استان، بازدید از مرکز علم و فناوری، دیدار با رئیس کل دادگستری و قضات، نشست با نخبگان و خبرنگاران و تشکل های زیست محیطی و بازدید از دشت الله آباد از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سفر یکروزه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به استان قزوین است.
شمسی پور ابراز امیدواری کرد سفر رئیس سازمان محیط زیست کشور به استان قزوین نتایج مثبت و امیدوار کننده ای در برداشته باشد و بتواند مشکلات زیست محیطی این شهر را به بهترین نحو ممکن مرتفع کند.
استان قزوین دارای یک منطقه حفاظت شده به نام باشگل در شهرستان تاکستان با 25 هزار و 198 کیلومتر مربع وسعت و دو منطقه شکار و تیراندازی ممنوع الموت و طارم سفلی به ترتیب هر یک با وسعت 118 و 49 هزار کیلومتر مربع می باشد.
همچنین دشت الله آباد، منطقه فتح آباد بویین زهرا و منطقه کوهستانی عرشه کوه همگی در استان قزوین قابل تبدیل شدن به منطقه تیراندازی و شکار ممنوع هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
چون ما دسترسی به ایشان نداریم ومطلب امروز به ایشان مربوط میشود رسانه ها از طرف مردم بخواهند که به پارک پردیسان که مقر خانم ابتکار هم است رسیدگی وآباد کنند حیف است نجات ندهیم متشکرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار