نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به درج مقاله‌ای در رسانه‌های اصلاح طلب استان قزوین گفت: آن چیزهایی که پشت بلندگو می‌گوییم، جوانبش را سنجیده‌ایم.
کد خبر: ۲۷۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 12 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین آیت الله عابدینی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در رسانه های اصلاح طلب استان قزوین اظهار کرد: برخی‌ها در قصه قانون‌خواری برخوردهای بچگانه دارند. ما موضوع را کاملاً دیده‌ایم و حرف برای گفتن داریم اما یک جوری حرف زده‌اند گویا هر کسی زودتر بیاید پیش ما حرفی را انتقال دهد ما فوراً پشت بلندگو می‌گوییم.
وی افزود: این نوع حرفها توهین است و شاید آنهایی که اینگونه حرف می‌زنند خودشان مبتلای به این بیماری هستند و فکر می‌کنند اگر کسی زودتر در جایی حرف بزند حرفشان برنده می‌شود و خیال می‌کنند که در خطبه‌های نماز جمعه هم می‌توان اینگونه حرف زد.
وی تأکید کرد: ما خیلی از حرف‌ها را می شنویم و کم آن را پشت بلندگو می‌گوییم و آن چیزی‌هایی را که می‌گوییم جوانبش دیده شده است. آنهایی که سوء استفاده کردند خیالشان را راحت نکنند و به جای بهانه تراشی‌ها و حرف‌های کودکانه و بی‌ربط، ماجرا را از ریشه اصلاح کنند و تأکید کرده‌ام که اگر اصلاح نکنند بیشتر ضرر خواهند دید.
این در حالی است که حسین آذربایجانی روزنامه نگار قزوینی در مقاله ای که در یکی از نشریات اصلاح طلب استان و وبلاگ خود منتشر کرده، داستان زمین خواری در قزوین را در راستای داستان بگم بگم دانسته بود.
وی در این مقاله گفت: برخی از فعالان سیاسی و مذهبی بر این باورند که امام جمعه محترم قزوین شخصا فرد صادقی است و بر همین مبنا دیگران را هم قیاس به نفس می کند و هر خبری به او می دهند با توجه به صداقت خودش، گوینده را هم صادق می داند و باور کرده و بلافاصله در خطبه های نمازجمعه آن را مطرح می نماید.
آذربایجانی ادامه داد: از دید بخش مهمی از مردم، امام جمعه در یک شهرستان به نوعی «پدر معنوی» آن شهرستان قلمداد شده و از او انتظار می رود اولا از حقه های برخی سیاسی کاران برای تبدیل جایگاه امامت جمعه و نمازجمعه به بازیچه بازیگران سیاسی جلوگیری کرده و ثانیا برخی ادعاهای جهت دار سیاسی را پیش از کسب اطلاع از چند و چون و زیر و بم ماجرا، فورا از چنین تریبونی اعلام نکند؛ زیرا واضح است که برخی از افراد و گروهها از عمد تلاش می کنند جایگاه «پدر معنوی استان» را به «یک فعال سیاسی جناح اصولگرای تندرو» تقلیل دهند و با بی اعتماد کردن مردم به مسئولان نظام جمهوری اسلامی، استان را به تنش بکشانند. اعتماد بیش از حد به میزان حسن نیت آن رسانه های خاص در قضایایی مثل کنسرت ها و... آسیب های جبران ناپذیری به این جایگاه زد و باید از تکرار اشتباهات سابق پیشگیری کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
با سلام به نظرم حرف های آقای آذربایجانی کاملا منطقی و اثر گذار می باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار