معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقدمات تک رقمی شدن نرخ بیکاری در کشور تا میزان زیادی فراهم شده است.
کد خبر: ۲۷۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، جمشید تقی‌زاده ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ بیکاری کشور در آغاز دولت یازدهم بیش از 13 درصد بود اما اکنون، به 11.8 درصد رسیده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: براساس برنامه و افقی که ترسیم شده، تا سال 1404 میزان بیکاری در کشور تک رقمی خواهد شد.

وی حمایت تسهیلاتی از کارگاه‌های کوچک و متوسط، شناسایی و رفع موانع پیش‌روی شرکت‌ها و کارگاه‌های کم بازده و زیان‌ده و توانمند کردن آنها، فعال کردن معاونت‌های اشتغال ادارات کل این وزارتخانه و سرمایه‌گذاری در استان‌ها را از نمونه اقدامات انجام شده و در حال انجام برای رسیدن به میزان بیکاری تک رقمی است.

تقی‌زاده به طرح بیمه سلامت ایرانیان نیز اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود 10 میلیون ایرانی در این طرح کم نظیر پوشش داده شده‌اند و این طرح استمرار دارد و در بودجه هم توجه خاصی به این طرح شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش حمایت از کارگاه های کوچک و متوسط  و شرکت ها و کارگاه هایی که به تعبیری کم بازده و زیان‌ده بوده اند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش مهمی را ایفا کرد تا در بخش های مختلف کارگاه های کوچک و متوسط به کار بیفتند.

وی با بیان اینکه استان گلستان توانمندی و ظرفیت های بالقوه بسیار زیادی را در بخش کارگاه دارد، افزود: نرخ بیکاری در ابتدای تحویل گرفتن دولت جدید بیش از 13 درصد بوده اما آماری که امروزه شاهد آن هستیم 11.8 درصد است و تلاش می‌شود تا پایان دولت نرخ بیکاری در گلستان 1.5 درصد دیگر کاهش یابد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تعجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
عجب!!وا حيرتا!!!با اين آمارتون ملت منزجر را منزجرتر نكنيد.آخه احمق گير آوردين؟؟؟سرتون رو مثل كبك كردين تو مستراح و هر چرت و پرتى رو ميريزين بيرون.خجالت بكشين.يك ويرانه ساختين.البته ناگفته نمونه در شغلهاى زيادى مثل دزدى،خيانت،فساد،مواد فروشى،تن فروشى (اين يكى خيلى خوب بوده هم صادرات داريم هم ترويستهاى زيادى مثل برادران عراقى باعث ارز آوى ميشن)خيلى افزايش اشتغال داشتيم.واقعا دستشون درد نكنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار