مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان قزوین:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان قزوین در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور الوند قزوین عنوان کرد: در دین اسلام فارغ التحصیلی معنی ندارد و فراغت از تحصیل دانشگاهی پایان راه کسب علم نیست.
کد خبر: ۲۷۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 16 August 2016
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محبی با ذکر حدیث گران مایه« طلبوا العلم من المهد الی اللحد» بیان کرد: دین اسلام دین اخلاق و علم است، چرا که در زمانی که علم در میان اعراب معنا نداشت این دین توجه ویژه ای به کسب علم و فضایل اخلاقی داشت و امروز هم می بینیم که همچنان مباحث علمی مورد توجه علمای دینی است از این رو نباید گمان کرد که فارغ التحصیلی پایان علم آموزی است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور در قزوین گفت: در دین اسلام به انسان تکلیف شده تا از آغازین سال های زندگی تا زمانی که از این دنیا وداع می کند در پی کسب علم باشد. و به نظر بنده دانش آموختگی مرحله ای از علم آموزی است .

حجت الاسلام محبی خطاب به دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه بیان داشت: امروز که مرحله ای از تحصیل و علم آموزی خود را به پایان رساندید باید خود را آماده کسب علم در مراحل دیگر زندگی کنید مراحلی که شاید مراحل دانشگاهی نباشد اما تحصیل علم را ادامه میدهد.

وی با ذکر مثالی تصریح کرد: شناخت حقیقت هستی، خود شناسی و خدا شناسی از مهم ترین مسایلی است که دانشجوی مسلمان باید در پی آموختن آن باشد و توصیه و سفارش بنده به شما حرکت در این مسیر است و امیدواریم تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های کشور این زمینه را برای شما ایجاد کرده باشد که آینده تحصیلی و شغلی درخشانی داشته باشید.

در ادامه این جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه پیام نور قزوین با اجرای گروه ورزشی شائولین، مسابقه پانتومیم و اجرای موسیقی زنده با بریدن کیک فارغ التحصیلی، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار