تاج:
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اجازه طرح مباحث سیاسی در حوزه فوتبال را نمی‌دهیم گفت: تعویق انتخابات هیئت فوتبال قزوین در هفته قبل به دلیل عدم اجرای صحیح آیین نامه بوده است.
کد خبر: ۲۷۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 16 August 2016
یه گزارش تابناک از قزوین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفتوگویی با این خبرگزاری در رابطه با شایعات پیش آمده در رابطه با علت تعویق انتخابات هیئت فوتبال استان قزوین در هفته گذشته اظهار کرد: تعویق انتخابات در هفته قبل به دلیل عدم اجرای صحیح آیین نامه بوده است در هیچ استانی زیر بار نمی روم که اتفاقی غیر آیین نامه ای انتخابات را مختل کند.
وی افزود: اجازه نمی دهم مباحث سیاسی در سیستم ما مشکلی بوجود بیاورد و مصمم بودیم که انتخابات در راس زمان مقرر برگزار شود اما ایراد آیین نامه ای وجود داشت و حتی اگر این ایراد قبل از انتخابات نیز مطرح می شد جلوی انتخابات را می گرفتم.
رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: انتخابات هیئت فوتبال نباید پایان راه باشد بلکه این انتخابات آغاز یک راه است و قزوین باید در لیگ برتر ، لیگ یک و فوتسال حضور داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه تیم های موجود استان قزوین نیز به طور جدی حمایت نمی شوند ادامه داد: در جشن برترین های فوتبال کشور هیچ سهمی از قزوین نبود و این یک ضعف محسوب می شود.
وی یادآور شد: برنامه مدون است که می‌تواند زمینه رشد و توسعه فوتبال در استان را فراهم کند  هیئت فوتبال قزوین از الان باید برای سالهای آینده هدفگذاری داشته باشد .
گفتنی است پیش از این شایعاتی در مورد نفوذ برخی سیاسیون در انتخابات هیئت فوتبال و تلاش برای کسب تأیید صلاحیت برای یکی از وابستگان  این جریان شنیده می شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار