معاون عمرانی استاندار قزوین از سفر معاون اول رئیس جمهور به قزوین خبر داد و گفت: در اولین روز از هفته دولت جهانگیری ،معاون اول رییس جمهور به قزوین سفر می‌کند
کد خبر: ۲۷۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 16 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه قزوین دوم شهریور میزبان جهانگیری معاون اول رئیس جمهور خواهد بود، اظهار کرد: با حضور جهانگیری طرحها و پروژه های زیادی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی بازدید از پروژه سد نهب، واحد دامداری 3000 راسی آوین دشت و واحد صنعتی شیشه دارویی رازی در شهرستان تاکستان از جمله برنامه‌های جهانگیری است.
معاون استاندار با تأکید بر اینکه بازدید هوایی از ریل راه آهن قزوین-رشت و راه آهن قزوین –تهران از دیگر برنامه های جهانگیری در سفر یکروزه به قزوین است،
حبیبی ادامه داد: شرکت تولیدی مرغک آبیک، طرح توسعه هفت الماس، 5 هزار واحد مسکن مهر مهرگان در این سفر یکروزه افتتاح و به بهره برداری می رسند.
 وی تصریح کرد: افتتاح طرح توسعه راستی کار شهر صنعتی البرز وافتتاح مرکز دیالیز الوند از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.
این مسئول با تأکید بر اینکه جلسه شورای اداری با حضور فعالان اقتصادی نیز با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار خواهد شد و در همین جلسه نیز چندین پروژه و طرح از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح می شود.
معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه  هزینه اجرایی این پروژه ها بالغ بر 2000 میلیارد تومان است  یادآور شد : با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها 1000 نفر مشغول به کار می شوند.
برچسب ها: جهانگیری ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار