همسر بهداد سلیمی پس از حذف وی از مسابقات و ناداوری بر او در صفحه اینستاگرام متنی برای دلداری همسرش منتشر کرد.
کد خبر: ۲۷۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 17 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، بامداد گذشته بهداد سلیمی به دلیل ناداوری از مسابقات دسته سنگین وزن المپیک ریو حذف شد، کاربران ایرانی واکنش های متعدد برای همراهی و هواداری از بهداد سلیمی در فضای مجازی نشان دادند.

همچنین هنرمندان، ورزشکاران و سیاسیون نیز در حمایت از وی و اعتراض به ناداوری انجام شده وی را همچون گذشته قهرمان خطاب کرده اند.
همسر بهداد سلیمی نیز پس از این اقدام داوران، متنی را در صفحه اینستاگرام مشترکش با سلیمی منتشر کرده است.
وی در این پست نوشته : " هر چقدر عاشقى بلدم خرج تو مى كنم
قهرمان زندگى من! در شش ماه اخير خانه دل ما پر از خلأ و رويا و اميد بود. عجب تضادى !

تو مصدوم شدى. موجودى از جوهره بودنِ من و تو شكل گرفت و شد دليلِ شادى هاى روزهاى كم نورمان. تو بودى و نبودى. اولين تجربه هاى مادرى را تنهايى سپرى كردم و سرسپرده صدايت شدم. هراس نبودنت و دردهايى كه خبر از آمدن الهه عشق ميداد عجب خوب با هم عجين شدند. شايعه هاى مهمل، درد پايت را دو چندان كرد. دست به دست هم مچاله اشان كرديم و يكضرب پرتابشان كرديم به دورتر از مرزهاى ريو.

الهه عشق در روزهاى گسِ دورى خبر از تولد مى داد. سلين آمد و تو رفتى براى اردوهاى بلند مدت. راستى بهدادم چه خوب كه الهه عشقمان نوزاد است و يادش نمى ماند روزهاى اول خنده و گريه هايش را بابايى نبود و نديد.

پشت تلفن دلداريم دادى و بغض هايت را شنيدم، روى ذره ذره قلبم حسش كردم. اشك نريختم ولى گونه هايم خيس شد از دوريت.

دردها را سركوب كردى و با ايمان رفتى. رخسارت دلم را پاره پاره كرد و ژرفاى زنانگى امانم نداد. سه چراغ سفيد ثانيه ها چرخيدند و رقصيدند ولى ژورى چراغ ها را خاموش كرد.

سحرگاه ٢٧ مردادماه شايد بخاطر ناداورى ها براى من و تو تاريك باشد ولى بلند شو عزيزترينم استوار و پابرجا برگرد و آينده را چراغانى كن. تو بدان هميشه قهرمان زندگى منى. مرد طلايىِ من، با تو ركورد تمام دوست داشتن ها را زده ام.

طلوع آفتاب را به تماشا مى نشينم و خدا را شكر مى كنم سالم هستى.
بيا كه فاصله ها خنده از لبم ربوده. دارم تمام مى شوم بيا و با آمدنت من و سلين را به خوابهاى طلايى بسپار.

سوگل طالب لو
براى دوستى نازنين كه دردها مشتركند و عشق ها بى مثال"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار