وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:
وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد: سومین همایش بزرگ مردمی ابر فیاض با حضور 10 هزار نفر از مردم شهر قزوین و با برنامه‌های متنوع فرهنگی در بوستان های الغدیر،ملت و پامچال این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 18 August 2016
به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعید وزیری نژاد افزود: سومين همايش بزرگ مردمي ابر فياض به مناسبت بزرگداشت سيد آزادگان حجت الاسلام و المسلمین علي‌اکبر ابوترابي و سالروز بازگشت سيد آزادگان به میهن اسلامی در این بوستان ها برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان قزوینی مواجه شد.

وی اظهار کرد: با توجه به سیاست گذاری های ستاد هماهنگی سالروز بازگشت آزادگان به کشور،امسال با هماهنگي‌هاي انجام شده برگزاري برنامه سالروز ورود آزادگان با شکلي جديد برگزار شد و ويژه برنامه هاي متنوعي با همکاري دستگاه هاي اجرايي استان قزوين از 21 تا 29 مرداد ماه سالجاري در سطح محلات و بوستان هاي شهر اجرا شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در همین راستا از 30 برنامه متنوعی فرهنگی که پیش بینی شده بود سه برنامه پارکی در بوستان های الغدیر، پامچال و ملت برگزار شد که با استقبال 10 هزار نفری شهروندان قزوینی مواجه شد.

وی در پایان افزود:بیان خاطراتی در خصوص سریال فیلم سینمایی اخراجی توسط « فخرالدين صديق شريف»،«مهران رجبی» و سید جواد هاشمی»،هنرمایی شاعر بزرگ کشور «صابر خراساني»،تقدير از برگزيدگان مسابقه کتابخواني رضوي استان قزوين،بازگویی خاطرات آزادگان در خصوص ویژگی های اخلاقی حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی و دوران اسارات ، اجراي سرود و ... از جمله برنامه هاي اين همايش بود که سعی شد در این برنامه ها سیره زندگی پرفروغ سید علی اکبر ابوترابی در قالب سخنرانی، کلیپ، بیان خاطرات از زبان شخصیت های ملی و هنرمندان تبیین شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار