بخشدار بخش دشتابی از توابع شهرستان بوئین زهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه گزارش های صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۲۸۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 18 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، علی امینی افزود: طی یک سال گذشته 120 میلیارد ریال اعتبار در حوزه های مختلف از جمله طرح های مربوط به دهیاری ها، برق، جهاد کشاورزی، گازررسانی، اورژانس و بهداشت هزینه شده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه علی رغم برخی هجمه ها و بداخلاقی های صورت گرفته از سوی برخی منتقدان به دولت یازدهم، خدمات خوب و قابل قبولی در این بخش صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا در مسیر منافع و مصالح ملی حرکت کرده و برای هر معضل موجود نیز راه حلی ارائه کنیم، ادامه داد: در مورد فیش های حقوقی نامتعارف اخیر ما شاهد بودیم که دولت به طور جدی وارد این عرصه شد و قاطعانه هم با متخلفان برخورد کرد تا جایی که در واقع منافع ملی و مردم سرلوحه کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته و در نهایت نیز به نتایج مثبت هم منجر شد.
امینی اضافه کرد: تلاش دولت در بخش سیاست خارجی طی سه سال گذشته نیز احقاق حقوق مردم و تثبیت آن بود تا جایی که پیش از آن کشورهای بزرگ و سازمان های بین المللی مدعی بودند که غنی سازی حق ایران نیست زیرا امنیت و ثبات جهان و منطقه با فعالیت های هسته ای ما به خطر افتاده است.
بخشدار دشتابی ادامه داد: امروز به لحاظ تلاش های صورت گرفته نه تنها دیگر شاهد ادعاهایی این چنینی نیستیم بلکه کشورهای بزرگ دنیا در بالاترین سطح با ما همکاری دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار