رئیس انجمن خوشنویسان قزوین:
رئیس انجمن خوشنویسان استان قزوین گفت: هنر خوشنویسی به عنوان هویت ارزشمند فرهنگی استان محسوب می شود و در انتقال ارزشها می تواند موثر باشد.
کد خبر: ۲۸۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 19 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، مهرزاد محصص مستشاری روز جمعه در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین دوسالانه خوشنویسی در قزوین گفت: در دو سال اخیر دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه هنر خوشنویسی داشته ایم و در اولین گام مرکز رشد هنر توسط پارک علم و فنآوری راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: مدرسه خوشنویسی با همکاری ارشاد آغاز به کار کرده و با به صدا درآمدن زنگ خوشنویسی در سال گذشته زمینه آموزش دانش آموزان در مدارس در زمینه خط فراهم شده است.

محصص مستشاری یادآورشد: نگار خط تحریر در ادارات و ثبت خوشنویسی همگانی در دستور کار است و خوشنویسی همگانی با خودکار نیز با همکاری شهرداری اجرا می شود.

رئیس انجمن خوشنویسی استان قزوین یادآورشد: آکادمی کردن خوشنویسی در حال پیگیری است تا خط در سطح عالیه بتواند رشد کند و حضور هنرمندان برجسته این هنر در قزوین به تثبیت جایگاه خوشنویسی استان کمک کرده است.

هنر خوشنویسی یک برند فرهنگی استان است

محصص مستشاری اضافه کرد: هنر خوشنویسی یک برند فرهنگی استان است و امیدواریم برگزاری دو سالانه بتواند به ترویج این هنر زیبا در استان کمک کند.

وی گفت: در حال حاضر در انجمن خوشنویسان استان ۳۰۰ نفر عضو هستند و فعالیت می کنند.

در ادامه از پوستر چهارمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران در قزوین رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار