دیوان عدالت اداری حکم پیشین خود در خصوص انفصال از خدمت مدیرکل منابع انسانی سازمان اوقاف را ابطال کرد.
کد خبر: ۲۸۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 20 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی قبل خبر انفصال از خدمت مدیرکل منابع انسانی سازمان اوقاف و امور خیریه در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد.

رئیس سازمان اوقاف نیز پس از صدور حکم اولیه و با توجه به قطعی نبودن حکم دیوان، علی محمدزاده ثانی را موقتا از سمت خود برکنار کرد تا حکم قطعی صادر شود.


حال حکم قطعی دادگاه تجدید نظر صادر شده و نشان می دهد که دیوان عدالت حکم پیشین خود مبنی بر انفصال از خدمت محمدزاده را ابطال کرده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری رای به برائت آقای علی محمدزاده ثانی، مدیرکل سابق منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه از حکم انفصال از خدمت داد.
پیش از این یکی از خبرگزاری¬ها خبر انفصال از خدمت مدیرکل منابع انسانی سازمان اوقاف و امور خیریه را منتشر کرده بود در همان زمان روابط عمومی سازمان اوقاف در پاسخی به همان خبرگزاری با اشاره به طبیعی بودن وجود پرونده‌های اختلاف کارکنان در دستگاهی با گستردگی کشوری، به انتشار این رای غیر قطعی از منبع ناشناس واکنش نشان داده بود و اعلام کرده بود که این پرونده با توجه به اجرای حکم صادره از شعبه دهم و اعلام رضایت شاکیان در حال طی مراحل اعاده دادرسی است. گویا رای منتشرشده در آن خبرگزاری مورد اعتراض علی محمدزاده ثانی بوده و موضوع استنکاف به دلیل اجرای حکم از ابتدا موضوعیت نداشته است. در همان زمان خبرگزاری فارس غیرقطعی بودن رای منتشرشده را به نقل از منابع مطلع در سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام کرده بود.
متن رای صادره دیوان عدالت اداری که در ادامه تصویر آن را می¬بینید حکایت از آن دارد که به دلیل اجرای رای صادره شبعه دهم، موضوع استنکاف منتفی بوده و حکم انفصال از خدمت در اعاده دادرسی مورد قبول واقع شده و حکم برائت برای علی محمدزاده ثانی از اتهام استنکاف از اجرای دادنامه صادر شده است. در رای شعبه تجدیدنظر آمده است که رای صادره قطعی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
رای بدوی مرتبط با این انفصال علی محمدزاده ثانی در حالی صادر شده بود که حکم پیمانی شاکی در راستای اجرای رأی وحدت رویه 555 بیش از یکماه قبل صادر و ثبت گردیده است. متاسفانه مستشار شعبه بدون توجه به مدارک و توضیحات ارائه شده و احتمالا به علت کثرت پرونده¬ها مجددا رای استنکاف قبلی را تأیید می¬نمایند. و برخی در داخل سازمان با پافشاری به اجرای رای و با انتشار رای در رسانه ها موجبات برکناری ایشان را فراهم می کنند ولی با دادخواهی مجدد و بعد از یک ماه قاضی رای انفصال را به دلیل منتفی بودن موضوع استنکاف نقض می کند و حکم به برائت علی محمد زاده ثانی می دهد
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
نکته جالب در مورد این رای و قضایای آن این است که رسانه ای که رای انفصال را منتشر کرده بود، به هیچ وجه رای برائت را منتشر نکرد. در حالی که انصاف کار رسانه ای ایجاب می کرد این کار را بکنن چون پای آبروی یک فرد در میان بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار