مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از گازرسانی به 141 روستا در سال جاری خبر داد و گفت: با گازرسانی به این روستاها میزان بهره‌مندی روستاییان در استان قزوین به 88 درصد خواهد رسید.
کد خبر: ۲۸۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 21 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در نشست مطبوعاتی خود با بیان اینکه هم اکنون 365 هزار مشترک گاز در استان قزوین وجود دارند، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید به 78 روستا گازرسانی شده است.
وی افزود: در سه سال گذشته 65 کیلومتر خط لوله انتقال گاز در استان اجرا شده است که متعاقب آن 62 هزار و 175 مشترک از خدمات گاز بهره مند شده اند.
بوشهری با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا سطح پوشش خود را به 98 درصد برسانیم اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید 500 مشترک صنعتی نیز به جمع مشترکان گاز استان قزوین اضافه شده اند.
این مسئول با تأکید بر اینکه 608 روستا در استا قزوین وحود دارد، تصریح کرد: 311 روستا در استان قزوین از نعمت گاز بهره‌مند هستند تا پایان سال 141 روستا نیز به جمع این روستاها اضافه می شوند.
وی با تأکید بر اینکه در حال برنامه ریزی هستیم تا در سال آینده نیز 168 روستا گاز دار شوند، افزود: هم اکنون 74 درصد روستاهای استان قزوین هم اکنون از نعمت گاز بهره مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به وضعیت گاز رسانی به شهرهای استان نیز تأکید کرد: از 25 شهر موجود، 22 شهر دارای گاز هستند .
وی عنوان کرد: پروژه گازرسانی به شهرهای معلم کلایه و رازمیان در حال اجرا است و گازرسانی به شهر سیردان در مرحله آغاز عملیات اجرایی است.
بوشهری با اشاره به پروژه گازرسانی به الموت خاطرنشان کرد: خط انتقال طرح گازرسانی به رازمیان ۸۵ درصد و معلم کلایه ۹۲ درصد پیشرفت دارد
وی با بیان اینکه با گازرسانی به الموت 50 روستای مسیر نیز از نعمت گاز بهره مند می شوند، گفت: برای گازرسانی به این مناطق به بیش از 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز است .
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به پروژه های ان شرکت در هفته دولت عنوان کرد: 23 روستا در هفته دولت با اعتاری بالغ بر ۱۳۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال صاحب نعمت گاز می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار