چندی پیش ترکان در اظهارات خود اعلام کرده بود که آقای نعمت‌زاده بدون اطلاع و بی‌هوا حرف می‌زند و نعمت زاده در واکنش به این حرف گفته است که از این برادر خوبم گله و شکایتی ندارم.
کد خبر: ۲۸۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 22 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  محمدرضا نعمت‌زاده در خصوص اظهارات تند ترکان نسبت به وی گفت: قطعاً ایشان سوءنظری نداشته‌اند و آنچه بارها و بارها در جمع و به صورت خصوصی عرض کرده‌ام این است که امضای بنده پای ایجاد اولین منطقه ویژه اقتصادی یعنی سیرجان است.

وی تصریح کرد: از این برادر خوبم گله و شکایتی ندارم چرا که ممکن است شما خبرنگاران او را سؤال پیچ کرده باشید و ایشان در نتیجه سؤالات شما عصبانی شده باشد.

نعمت زاده با بیان اینکه از حامیان مناطق آزاد است، گفت: راجع به اینکه این مناطق چگونه باشد بحث دارم و مخالف هستم با اینکه در این مناطق فروشگاه بزنیم و از آنجا کالا به سرزمین اصلی وارد کنیم.

***ماجرا از کجا شروع شد

لازم به ذکر است که چندی پیش اکبر ترکان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و وی‍ژه اقتصادی و مشاور رئیس‌جمهور در برنامه تلویزیونی متن-حاشیه در خصوص انتقادات محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از عملکرد ضعیف مناطق آزاد و حجم بالای قاچاق در این مناطق گفته بود "آقای نعمت‌زاده بدون اطلاع و بی‌هوا حرف می‌زند."

وی در ادامه نسبت به اظهارات وزیر صنعت، اینطور گفته بود که آیا خوب است من مطالبی را در خصوص ایشان بیان کنم؟! بنده خجالت می‌کشم یکسری مسائل را در خصوص ایشان به زبان آورم.

البته ترکان در ادامه واکنش به صحبت های نعمت زاده در خصوص مناطق آزاد اینطور اعلام کرده بود که نعمت‌زاده مواظب حرف زدنش باشد وگرنه از کوره در می‌روم و چیزهایی می‌گویم!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
حالا نعمت زاده چرازودترسیده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار