مهرآبادی در گفتگو با تابناک:
قائم‌مقام وزیر مسکن و شهرسازی در طرح مسکن مهر با تمجید از شهرک مهرگان، این شهرک را یکی از بهترین شهرک های مسکن مهر کشور بر شمرد.
کد خبر: ۲۸۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 23 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، اصغر مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر کشور در طرح مسکن در گفتگو با این خبرگزاری اظهار کرد: این پروژه‌ از مهم‌ترین پروژه‌های مسکن مهر در کل کشور محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه روند اجرایی و بهره‌برداری پروژه‌های مسکن مهر در شهرک مهرگان نسبت به سایر پروژه‌ها مناسب است، افزود: با توجه به اینکه تمامی خدمات موردنیاز مردم شامل مسجد، مدرسه، امکانات رفاهی و تفریحی در این شهرک در نظر گرفته‌شده است، از فضای ساخت‌وساز در آن راضی هستیم
این مسئول با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه 77 درصد مسکن مهر به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: با افتتاح این پروژه در کل کشور از مجموع 2میلیون و 215هزار واحد،  تعداد 1میلیون و 725هزار واحد در کل کشور به بهره‌برداری رسیده است.
مهرآبادی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور بیش از 1میلیون و 800هزار مسکن مهر در کشور تحویل صاحبان خود می شود، تصریح کرد: بر طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صورت تأمین خدمات زیربنایی مانند آب و برق و گاز و حمایت وزارت نیرو تا پایان سال 250هزار واحد افتتاح خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه به‌طور میانگین در سطح کشور آورده‌ افراد برای مسکن مهر 19میلیون تومان است،  تأکید کرد: سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی این است که قبل از افتتاح واحدهایی را تحویل دهند تا اگر نقصی وجود دارد پیش از زمان افتتاح مردم مطرح کنند و  افتتاح‌ها به‌صورت سوری شکل نگیرد.
قائم‌مقام وزیر کشور در طرح مسکن مهر اضافه کرد: در این دولت تا به امروز 715 هزار واحد افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده و 1میلیون و 10هزار واحد نیز در دولت افتتاح‌شده بود که درمجموع 1میلیون و 25 هزار واحد مسکن مهر در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار