استاندار قزوین گفت: با وجود کاهش درآمدهای نفتی پروژه های دولت به هیچ وجه متوقف نشده است و با مدیریت درست حجم فعالیت های عمرانی و آبادانی همانند گذشته در حال اجراست.
کد خبر: ۲۸۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 25 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین فه نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی روستای یانس‌آباد شهرستان آبیک که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: اگر قرار باشد از شاخصه های موفق دولت تدبیر و امید سخن گفته شود به نظر بنده عقلانیت و تدبیر در درآمدو هزینه کشور را می توان نام برد.

وی با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی قیمت نفت بیان کرد: دولت در شرایط مالی مناسبی نیست و حجم درآمدهای مالی دولت به شدت کاهش یافته است این در حالی است که نه تنها حجم برنامه های عمرانی کاهش نیافته بلکه به شکر خدا برنامه های عمرانی برابر با بهترین سال های مالی کشور است.

همتی تصریح کرد: ۶ پروژه موفق آبرسانی در شهرستان ابیک اجرا شده است که در هفته دولت تعدادی از آن ها به بهره برداری می رسد.

استاندار قزوین با اشاره به برخی از سیاست های جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها خاطرنشان کرد: خدماتی که ما باید به مردم ارایه دهیم بسیار بیشتر از چیزی است که امروز در توان ماست و میدانیم که مردم ما شایستگی بهترین و برترین خدمات را دارند و امیدواریم بتوانیم بیشترین بهره وری از شرایط موجود را داشته باشیم.

همتی افزود: با وجود مشکلات مالی در دولت خدمت رسانی به روستا ها در اولویت برنامه های ماست و در تلاشیم تا بهترین خدمات را به نحو احسنت به مردم ارایه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار