با حضور سید منصور برقعی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور، وحید میرزایی مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) شد.
کد خبر: ۲۸۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 27 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مراسم تودیع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین برگزار و وحید میرزایی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین منصوب شد.
سید منصور برقعی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور در مراسم معارفه میرزایی با بیان اینکه مدد به زندگی شرافتمندانه که در بیان امام (ره) رسالت امداد عنوان شده، مصداقش در اشتغال‌زایی و توانمندسازی نیازمندان و محرومان تجلی می‌یابد، افزود: سرمایه ما در این نهاد مردم هستند و این مهم در حکم مقام معظم رهبری برای رئیس و هیات امنای کمیته امداد تکیه اصلی بر کمک‌های کمّی و کیفی مردم عزیز کشورمان تأکید شده است.
این مسئول عنوان کرد: همه استان‌های کشور در یک سطح ظرفیت و توانایی نیستند و البته در این میان استان قزوین ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد که باید استفاده از این ظرفیت‌ها بیش از پیش مورد توجه باشد.
گفتنی است وحید میرزایی به مدت چهار سال مدیرکل استان کرمان بوده است که با حکم سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد جایگزین هدایت صفری مدیرکل سابق کمیته امداد قزوین شد. صفری نیز بعد از ۶ سال با حکم رئیس کمیته امداد به‌عنوان مدیرکل استان زنجان منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار