تیم فوتسال کشاورز قزوین در نخستین دیدار خود از رقابت‌های لیگ یک جوانان کشور موفق به پیروزی شد.
کد خبر: ۲۸۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 30 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های فوتسال دسته یک جوانان کشور در حالی به میزبانی اهواز در حال برگزاری است که تیم فوتسال کشاورز قزوین در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها موفق شد حریف جنوبی خود را گلباران کند.

بازیکنان تیم فوتسال کشاورز قزوین که در طول سال‌های اخیر همواره در رقابت‌های کشوری از جمله لیگ‌های جوانان و امیدهای کشور حضوری متوالی داشته اند، این بار در حالی راهی اهواز محل برگزاری رقابت‌های دست یک جوانان کشور شده‌اند که بدون شک با ظرفیت‌های بالایی که در ساق‌های پای جوانان بومی قزوینی دیده می‌شود، انتظار می‌رود که این تیم بتواند نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کند.

بدون شک فوتسال قزوین با توجه به ظرفیت‌های بالایی که دارد باید بتواند در میادین کشوری بیش از پیش عرصه را برای درخشش خود ایجاد کند، چراکه رشته ورزشی فوتسال در قزوین در طول دهه‌های گذشته همواره حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است.

گرچه امسال تیم طرح و توسعه الوند توانسته با خرید امتیاز تیم میثاق تهران لیگ برتری شود، اما این نکته را نباید فراموش کرد که قزوین هنوز نتوانسته با تیمی متشکل از جوانان بومی به طور مستقیم جواز شرکت در لیگ برتر را در طول سال‌های اخیر به دست آورد.

برای تحقق این مسئله بدون شک باید تمام مسؤولان ورزش حمایت‌های جدی را از تیم‌های فوتسال بر عهده بگیرند و با بهره‌گیری از وجود حامیان مالی بتوانند در عرصه لیگ برتر تیم‌داری کنند.

دبیر هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیروزی پرگل تیم کشاورز قزوین در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ یک جوانان کشور مقابل نماینده خوزستان اظهار کرد: تیم فوتسال کشاورز قزوین در دیدار نخست خود در این پیکارها به مصاف تیم الوند خوزستان رفت که در پایان موفق شد با نتیجه مقابل حریف جنوبی خود به پیروزی برسد.

اکبر سکاکی افزود: در این دیدار فوتسالیست‌های کشاورز قزوین جشنواره گل به راه انداختند و موفق شدند با نتیجه پرگل 6 بر 2 تیم الوند خوزستان را از پیش رو بردارند.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال کشاورز قزوین هم‌اکنون با یک پیروزی پس از تیم‌های یاران جوان بندر عباس و شهرداری رشت در جایگاه سوم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

گفتنی است، پیکارهای لیگ یک فوتسال جوانان کشور در حالی به میزبانی خوزستان در حال برگزاری است که در این مسابقات هشت تیم با هم رقابت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار