معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی قزوین:
آخرین مهلت ثبت نام و ثبت تغییرات برای کتب درسی دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی 10 شهریور ماه می باشد.
کد خبر: ۲۸۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 30 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص توزیع کتب درسی گفت: تنها منبع دست یابی به کتاب های درسی در پایه های ابتدایی و پیش دانشگاهی، ثبت نام از طریق سامانه http://irtextbook.ir  و یا www.rtextbook.com  می باشد.

رییس کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر 95 افزود: آخرین مهلت ثبت نام کتب درسی پایه اول ابتدایی 12 شهریور ماه می باشد و ثبت نام و ثبت تغییرات کتب درسی دانش آموزان مردودی، جهشی و تغییر محل تحصیل و نیز پایه دوم لغایت ششم دوره ابتدایی تا 10 شهریور ماه تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی قزوین خاطر نشان کرد: دانش آموزان جامانده در ثبت کتب درسی در دوره پیش دانشگاهی و دبیران نیز می توانند نسبت به ثبت کتب درخواستی در سامانه از 21 شهریور ماه به بعد اقدام و از طریق پست سفارشی کتب درخواستی را دریافت نمایند.

مرتضی سمیعی تصریح کرد:  دانش آموزان دوره ابتدایی و آموزگاران که به صورت تک جلدی درخواست کتب درسی دارند نیز می توانند از اکنون با وارد شدن به سامانه نسبت به ثبت کتب درخواستی اقدام و کتب درخواستی خود را با پست سفارشی دریافت نمایند.

این مقام مسئول تأکید کرد: از والدین و دانش آموزان انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام کتب درسی و یا اعمال تغییرات لازم، اقدام نمایند، همچنین توزیع کتاب‌ های درسی از 15 شهریور آغاز مي شود و تا پايان شهريور ماه به پايان خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار