دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین از پایان یازدهمین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز فجر این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ابوالفضل حمزه علی ها روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در بخش انفرادی نوجوانان پسر امین احمدیان و مرتضی رضایی عنوان های نخست و دوم را به خود اختصاص دادند و روک لیاسوف و کرچنسکی هر دو از کشور بلاروس به صورت مشترک سوم شدند.
به گفته وی، متین حیدری و امیرحسین هدائی در بخش جوانان این دوره از رقابت ها عنوان های اول و دوم را از آن خود کرده و امین احمدیان و حمید شمس نیز به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.
حمزه علی ها ادامه داد: در بخش بانوان و در رده سنی نوجوان کیسل از بلاروس توانست به مقام قهرمانی دست یافته و شیما صفایی نیز عنوان دومی را به خود اختصاص دهد.
وی اضافه کرد: در این رده سنی نیز مریم فرعی و مینا پورموسوی نیز به طور مشترک سوم شدند.
دبیر هیات تنیس روی میز استان قزوین با اشاره به نتایج رقابت های رده سنی جوانان دختر، افزود: در این بخش مریم فرعی در فینال با نتیجه سه بر یک جایسرال وارونی از هند را شکست داد و به عنوان نخست دست یافت و صبا صفری از ایران و دریا کیزل از بلاروس نیز عنوان سومی مشترک را به خود اختصاص دادند.
رقابت های بین المللی تنیس روی میز فجر قزوین، گرامیداشت هفته قزوین با حضور 110 تنیسور از کشورهای بلاروس، هند، آذربایجان، ترکمنستان و 16 تیم داخلی به میزبانی این شهر برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار