با حضور مسؤولان استانی صورت می‌گیرد
با حضور مسؤولان استانی هفتمین یادواره 32 شهید قسطین‌لار و 20 روستای همجوار با عنوان عرشیان هفت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هفتمین یادواره 32 شهید قسطین‌لار و 20 روستای همجوار با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، سردار محمد شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین و دیگر مسؤولان استانی در روستای سیمیار برگزار می‌شود.

در این مراسم مسؤولان استان قزوین پیرامون اهمیت شناساندن سیره شهدا به جوانان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سخنرانی می‌کنند.

یادواره 32 شهید قسطین‌لار و 20 روستای همجوار با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌ رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

این یادواره با حضور مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌ شاهد و ایثارگر، پنج‌شنبه، 18 شهریور ماه سال جاری از ساعت 10 صبح در روستای سیمیار برگزار می‌شود.

قسطین‌لار و 20 روستای همجوار شامل تنوره، زناسوج، سیمیار، کلین، هریف، مارکین، محمدآباد، هلال‌رود، حسن‌آباد، کمال‌آباد، کارندچال، باغستان، درگ، مرگ، قسطین رود، رجایی دشت، خنجربلاغ، کتکان، هریان و فانفین در منطقه الموت واقع است.

مردم روستاهای یاد شده طی دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزشمندی را ارائه کردند که تقدیم 32 شهید از جمله آن‌ها است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار