در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین لایحه دو فوریتی معافیت جرائم تأخیر ۱۰۰ درصدی عوارض نوسازی ادوار گذشته و اعطای تشویق ۱۸ تا ۲۵ درصدی مؤدیان خوش حساب شهرداری تصویب شد.
کد خبر: ۲۸۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، شورای اسلامی شهر قزوین سه شنبه شب در تالار مردم تشکیل جلسه داد و با تصویب دو لایحه دوفوریتی ضمن معافیت جرائم تأخیر ۱۰۰ درصدی عوارض نوسازی ادوار گذشته با تشویق ۱۸ تا ۲۵ درصدی مؤدیان خوش حساب شهرداری هم موافقت کرد.

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه گفت: شهروندانی که تا پایان تیرماه امسال با شهرداری تسویه حساب کنند، مشمول بخشش ۱۰۰ درصدی جریمه تأخیر سنواتی شده و ۹ درصد دیرکرد آنها بخشیده می شوند.

رئیس شورا همچنین افزود: لایحه اعطای امتیاز تشویقی ۱۸ تا ۲۵ درصد به مؤدیان مالیاتی شهری هم به تصویب پارلمان محلی رسید که می تواند رضایت شهروندان را تامین کند.

فصیحی رامندی یادآورشد: بر این اساس افرادی که تا دو ماه پس از تشخیص و مسجل شدن آن، بدهی خود را تسویه حساب کنند، مشمول امتیاز تشویقی ۲۵ درصد شده و مابقی افرادی که پس از این مدت اقدام کنند، مشمول تخفبف ۱۸ درصدی خواهند شد.

وی افزود: لازمه اجرای این لوایح، اطلاع رسانی به شهروندان و ارائه گزارش به شورای اسلامی شهر است که این موضوع در لایحه پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار