هم‌زمان با یازدهمین اجلاس شهرداران کشورهای اسلامی
نخستین نمایشگاه محصولات بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف هم‌زمان با یازدهمین اجلاس شهرداران کشورهای اسلامی در استان قزوین برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی پرزحمت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین‌ اظهار داشت: در راستای حمایت از بافندگان فرش دستباف قزوین نخستین  نمایشگاه عرضه محصولات بافندگان و تولید فرش دستباف استان هم‌زمان با اجلاس یازدهمین اجلاس شهرداران کشورهای اسلامی برپا می‌شود.

وی افزود: مشارکت فعالان و بهره‌برداران این هنر و صنعت گامی رو به جلو در راستای اعتلأ و انعکاس هر چه بیشتر توانمندی‌های بافندگان و تولیدکنندگان است که باید مورد توجه و تاکید مسئولان مربوط قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، شناسایی توانمندی‌های استان قزوین در صنعت فرش و ایجاد بازار فروش مستقیم برای بافندگان جهت رونق اقتصادی را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

پرزحمت ادامه داد: برپایی این نمایشگاه زمینه آشنایی شرکت‌کنندگان با تولیدات گوناگون و آخرین دستاوردهای هنرمندان و فعالان این حوزه را ایجاد خواهد کرد و  بافندگان و تولیدکنندگان می‌توانند دستاوردهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: رونمایی از نقشه اصیل فرش قزوین، تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و تلاش برای ارائه راهکارهای مناسب و ایجاد تعامل گسترده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین زمان برگزاری این نمایشگاه را 16 شهریور اعلام کرده و افزود: بازدیدکنندگان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 22 در سرای سعد‌السلطنه، چهارسوق شرقی در محل خانه فرش اعتماد قزوین از این نمایشگاه بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار