رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: با تأیید رأی دادگاه تجدید نظر یک واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهر قزوین به 60 میلیون ریال جریمه نقدی و 18 ماه ممنوعیت کسب و کار محکوم شد.
کد خبر: ۲۸۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با تأیید رأی دادگاه تجدید نظر یک واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهر قزوین به 60 میلیون ریال جریمه نقدی و 18 ماه ممنوعیت کسب و کار محکوم شد.

وی گفت: عدم رعایت زنجیره سرد، دیفراست کردن ماهی منجمد، قطعه‌بندی غیرمجاز و عرضه مرغ تاریخ گذشته و عدم استفاده از سیستم برودتی در مرکز عرضه مرغ و ماهی بیشتر تخلف‌هایی است که کارشناسان دامپزشکی در هنگام بازرسی مشاهده کرده و پرونده واحدهای متخلف را پس از صورتجلسه به مقامات قضایی تحویل می‌دهند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در خصوص پرونده بیان کرد: پس از صدور رأی دادگاه، متهم در مدت زمان قانونی اعتراض خود را به دادگاه اعلام کرد و دادگاه تجدید نظر در ارتباط با این پرونده تشکیل شد که با توجه به عدم ارائه دلایل موجه از طرف متهم و ارتباط جرم با بهداشت عمومی جامعه، دادگاه تجدید نظر نیز رای اولیه را تأیید کرد.

غیاث‌یزدی در ارتباط با رأی صادره برای پرونده مذکور تشریح کرد: متهم به 60 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و محرومیت از کسب و کار در زمینه عرضه فرآورده‌های خام دامی به مدت 18 ماه محکوم شد که این بخش از حکم نیز با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی به زودی اجرا می‌شود.

این مسؤول به عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی هشدار داد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مجازات‌های مشابه در انتظار متخلفان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار