مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین بیان کرد: یازده گروه جهادی در مناطق محروم از جمله بخش های الموت شرقی و غربی، بخش مرکزی و طارم سفلی در عرصه های عمرانی، کشاورزی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی فعالیت می نمایند.
کد خبر: ۲۸۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد رضا محمدخانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: اردوهای هجرت بسیج سازندگی طرحی ملی است که از نیرو و نشاط جوانان به منظور اجرایی نمودن اولویت غنی سازی اوقات فراغت در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی در سطح شهرستان و استان اجرایی شود.
وی افزود: اردوهای هجرت بسیج سازندگی حس خودباوری و وظیفه شناسی را در جوانان تقویت می کند و همچون سکویی است که موجب پیشرفت و ارتقای آموزشی و فرهنگی آنان شده و باعث غنی سازی اوقات فراغت و اشتغال زایی شده و همچنین زمینه را برای ورود انسانهای پر شور و نشاط در عرصه های مختلف سازندگی به ویژه در مناطق محروم فراهم می سازد.
محمد خانی با بیان اینکه اردوهای جهادی نمایش همبستگی، خوباوری و استقلال کشور هستند، گفت: اردوهای جهادی موجب کاهش هزینه طرح های عمرانی و صرفه جویی در وقت می شود که از ویژه گی های بارز این اردوهاست.
 مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین یادآور شد: در همین راستا بسیج سازندگی این ناحیه در عرصه های مختلفی مشغول خدمت و فعالیت هستند از جمله آبرسانی، رنگ آمیزی مدارس، اقتصاد مقاومتی، آموزش و تقویت دروس، مرمت مساجد و مدارس، احداث خانه برای افراد مستضعف و نیازمند که از عناوین مهم این عرصه می باشد.
 وی تأکید کرد: اردوهای جهادی یکی از بهترین فرصت های خود سازی و خودشناسی است.
محمدخانی عنوان کرد: در این اردوها جوانان، دانشجویان و دانش آموزان می توانند درد و لذت مردم خویش را از نزدیک حس کنند و در شادی و غم مردم شریک باشند.
این مسئول تصریح کرد: در سال 95 بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین یازده گروه جهادی در مناطق محروم از جمله بخش های الموت شرقی و غربی، بخش مرکزی و طارم سفلی در عرصه های عمرانی، کشاورزی، آموزشی، تربیتی و فرهنگی فعالیت می نمایند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین گفت: اعزام گروه های جهادی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان، آگاهی جوانان با فرهنگ کار و تلاش، کمک به محرومین و کاهش هزینه های عمرانی و کمک به دولت در جهت هر چه بهتر خدمت رسانی به مناطق محروم پا به عرصه گذاشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار