فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان از توقيف دو دستگاه خودروي با بيش از 31 ميليون خلافي در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ "رسول فراهاني" در تشريح اين خبر بيان کرد: مأموران پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان تاکستان حين کنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه خودرو پژو پارس را به علت کنترل مدارک متوقف كردند.
اين مقام انتظامي افزود: با استعلام از سوابق خودرو مشخص شد که اين سواري داراي  35 فقره تخلف و  14 ميليون و 50 هزار ريال جريمه پرداخت نشده است كه بلافاصله خودرو توقيف و به پاركينگ منتقل شد.
سرهنگ فراهاني اضافه کرد: همچنين اين ماموران در اقدامي ديگر يک دستگاه خودرو سواري پرايد را به علت کنترل مدارک متوقف و پس از استعلام مشخص شد اين خودرو داراي 51 فقره تخلف و 17 ميليون و 150 هزار ريال خلافي پرداخت نشده است که خودروي مذکور را به پارکينگ منتقل کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان در ادامه گفت: بيشترين تخلفات ثبت شده براي اين خودروها،  تخلفات حادثه ساز، حرکات مارپيج، عبور از چراغ قرمز و سرعت غير مجاز بوده است.
وي در پايان گفت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10 ميليون ريال برسد پليس راهنمايي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، خودرو توقيف و از تردد آن جلوگيري خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار