برخی شایعات در استان قزوین از تغییر رمضانی مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی استان قزوین حکایت میکند.
کد خبر: ۲۸۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 31 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین در شرایطی که مهدی رمضانی، مدیرکل فعلی نهاد کتابخانه‎های عمومی استان قزوین فروردین ماه سال گذشته و با حمایت جمع کثیری از فعالین فرهنگی استان قزوین به عنوان مدیرکل معارفه شده بود، برخی شایعات از تغییر این مدیرکل حکایت میکند.
تغییر رمضانی که از نیروهای اصولگرای استان محسوب می شود در حالی صورت می‌گیرد که بخش اعظمی از فعالان و مرتبطین با نهاد کتابخانه‌های استان قزوین از عملکرد وی ابراز رضایت داشتند.
این در حالی است که سال گذشته جمعی از اصلاح‌طلبان استان قزوین در دیدار با برخی چهره‌های برجسته دولت، از انتصاب یک چهره اصولگرا در دولت تدبیر و امید گلایه کرده بودند.
این تغییر در حالی است که از رقیه اسماعیلی، یکی از  چهره‌های اصلاح‌طلب استان به عنوان جایگزین رمضانی نام برده می شود. اسماعیلی که دانشجوی دکترای علوم اجتماعی است پیش از این در حکمی از سوی عبدالغفار شجاع مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس مجمع مشورتی توسعه استانهای کشور ، به‌همراه محسن قاسمی به عنوان عضو مجمع مشورتی توسعه استان قزوین منصوب شده بود.
هر چند تا به امروز هیچ خبر رسمی در این باره اعلام نشده است اما باید دید که چقدر این تغییر که بیشتر به نظر می رسد یک تغییر سیاسی و جناحی است صحت دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
واقعا برای دولتی که شعارش تدبیره باید تاسف خورد اگه دست به همچین اقدامی بزنه. بی تدبیری از این بالاتر؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار