در حالی که برخی‌ها در استان قزوین هزینه نمایش فصل شیدایی را رقمی برابر 1 میلیارد تومان اعلام میکردند، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین امروز کل هزینه این نمایش را 354 میلیون تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۲۸۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 02 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عباس کاظمی، دبیر جبهه فرهنگی استان قزوین ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه هوچی گری، دروغ بافی و بیان اظهارات کذب مدعی‌یان فرهنگ در مسیر اراده دشمن است، اظهار کرد: هزینه بزرگترین نمایش میدانی ایران اسلامی تنها  354 میلیون تومان بود.
وی در سخنان خود با اشاره به اینکه ما خود را موظف به ارائه گزارش درباره روند برگزاری فصل شیدایی می‌دانیم، افزود: نمایش فصل شیدایی بر دیدگاه غرب‌گرایانه برخی مسئولین فرهنگی خط بطلان کشید.
این مسئول با اشاره به اینکه امروز عده‌ای مرعوب و خودباخته در مقابل جریان فرهنگ غربی اینگونه القا می‌کنند که ذائقه فرهنگی مردم تغییر کرده است، گفت: این عده تلاش دارند تا به دیگران بقبولانند که ذائقه دینی و اعتقادی مورد مطالبه ملت ایران نیست.
وی اظهار کرد: متأسفانه هرکجا کالای تولیدی متناسب با آموزه‌های دینی و انقلابی منتشر می‌شود  تعدادی از مدعیان فرهنگ که مرعوب و خودباخته هستند به هوچی گری، دروغ بافی و بیان اظهارات کذب می‌پردازند و بدون شک این موضوع در مسیر خواست و اراده دشمن است.
کاظمی با اشاره به اینکه فصل شیدایی مورد حمایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است، ادامه داد: مقام معظم رهبری در رابطه با این نمایشه فرمودند: « این نمایش یک هنر برجسته و بومی و ایرانی است و ظرفی است که از آن می‌توان برای بیان محتواهای دیگر استفاده کرد آن را گسترش داده و به شهرستان‌ها ببرید.»
وی با بیان اینکه فصل شیدایی نمایشی از یک کار فرهنگی بزرگ و مفید بدون سیاسی بازی بود، بیان کرد: 90 درصد برنامه توسط نیروهای فرهنگی در حوزه‌های مختلف در سطح استان قزوین انجام شد و جوانان انقلابی در ایام ماه مبارک رمضان در گرمای تابستان به کار فضاسازی نمایش مشغول بودند.
دبیر جبهه فرهنگی استان قزوین با اشاره به اینکه امروز عده‌ای یا عامدانه و غرض ورزانه  و یا از روی جهل نمی‌خواهند این حضور مردمی را ببینند تصریح کرد» فصل شیدایی نشان داد وقتی محتوای قوی دینی و مبتنی بر فطرت انسان در محمل هنری فاخر قرار میگیرد مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.
وی میزان استقبال از نمایش را در مدت 12 شب بیش از 172 هزارنفر اعلام کرد و ادامه داد: حضور بیش از 27 هزار نفر در شب پایانی یک رکورد کشوری ماندگار را ثبت کرد.
کاظمی افزود: همه این فعالیت‌های انجام شده به این بزرگی هزینه ریالی آن در مجموعه 354 میلیون تومان بود که نشان داد با حضور مردم می‌توان بزرگترین کارهای فرهنگی را با کمترین هزینه انجام داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار