حمله فرمانده سپاه به هیچ‌کاره‌های همه کاره؛
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: چرا باید صاحبان ثروتهای بادآورده امروز برای این استان تعیین تکلیف کنند.
کد خبر: ۲۹۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد شاهرخی ، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با حمله به برخی افراد که در تلاش هستند برای استان قزوین دولت در سایه تشکیل دهند ، از نفوذ این افراد در سرنوشت استان گلایه کرد.
وی با بیان اینکه فردی ابتدای انقلاب کرایه ماشین برای رفتن به تهران نداشت اما امروز صاحب میلیاردها تومان ثروت بادآورده است، افزود: چرا امروز این فرد باید تعیین کننده سرنوشت استان باشد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین علت بسیاری از آسیب‌ها و نابه‌سامانی‌های موجود در جامعه را فاصله گرفتن از بینش و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری دانست و تأکید کرد: پایبندی صد درصدی به آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حرکنت انقلاب اسلامی را سرعت می‌بخشد.
وی ادامه داد: کشور ما در مسیر نظام سازی موفق عمل کرده اما در مسیر تشکیل دولت اسلامی با کندی حرکت می‌کند.
شاهرخی اظهار کرد: عدم توجه به فرامین حضرت امام و آرمانهای او کار را به جایی می‌رساند که  چنین افرادی به عنوان ذخایر و سرمایه‌های نظام معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه تشخیص اینکه یک نفر تا چه میزان التزام عملی به آرمانهای امام و انقلاب دارد با مردم است افزود: مسئولین و کارگزان باید حافظ خود شهدا باشند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با بیان اینکه چرا باید هیچ‌کاره‌ها در استان برای سرنوشت این استان تصمیم بگیرند، بیان کرد: چرا حرکت چند جوان در اعتراض به رفتار برخی افراد در جهت نقض منویات رهبری باید به شدت مواخذه شوند؟
وی با تقدیر از نمایش بزرگ فصل شیدایی عنوان کرد: فصل شیدایی یک حماسه ماندگار بود که با وحدت و همدلی مسئولین برپا شد و آن مجموعه ای که در این ماموریت و برنامه بزرگ مشارکت نداشت باید نزد خداوند استغفار کند .

برچسب ها: تابناک ، قزوین ، شاهرخی ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار