وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال با رد صحت انتخابات هئیت فوتبال استان قزوین، خواستار برگزاری دوباره محمع و انتخابات شد.
کد خبر: ۲۹۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، احمد گواری، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاههای وزارت ورزش در نامه‌ای به تاج رئیس فدراسیون فوتبال با رد انتخابات هیئت فوتبال استان قزوین خواستار تشکیل دوباره مجمع و برگزاری انتخابات مجدد شد.
گواری در این نامه که گویا روز گذشته صادر شده است به شکایت آقایان بهزادپور و نبی‌زاده  در رابطه با نحوه برگزاری انتخابات اشاره کرده و گفته است: با بررسی های لازمی که در این خصوص به عمل آمد متاسفانه سرپرست هیئت های فوتبال بویین زهرا، آوج و سرپرست هیئت فوتبال استان قزوین در رای گیری شرکت کرده اند.  
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاههای وزارت ورزش در نامه خود به بندهای 2 و 14 اساسنامه هیئت های استانی ابلاغی به فدراسیون اشاره کرده و عنوان کرده است: فقط رئیس هیئت فوتبال استان و شهرستان ها دارای حق رای هستند، لذا افراد مذکور نمی توانستند در رای گیری شرکت کنند.
گواری همچین با درنظر گرفتن این موضوع که اختلاف رای فرد منتخب با نفر دوم تنها  2 رای می باشد از تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواسته است تا انتخابات را مجددا برگزار کرده و نتیجه را نیز به این دفتر اعلام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار