رئیس سازمان آتش نشانی مرزن آباد از توابع شهرستان چالوس از آتش سوزی سه واحد مسکونی قدیمی و 2 واحد تجاری عصر سه شنبه در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 06 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد صیادی نژاد عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که این آتش سوزی بر اثر نشست گاز پیک نیک و بی احتیاطی یکی از ساکنان رخ داده است.
وی افزود : در جریان این آتش سوزی پنج نفر دچار سوختگی و بریدگی دست و پا شدند که با کمک نیروهای اورژانس و هلال احمر چهار نفر به صورت سرپایی در محل درمان و یک نفر دیگر برای ادامه درمان با بیمارستان چالوس اعزام شد.
 
رئیس سازمان آتش نشانی مرزن آباد در خصوص چگونگی گسترش این آتش سوزی هم گفت: بر اثر بی احتیاطی یکی از ساکنان یک واحد مسکونی که مشغول پخت و پز بود آتش به موکت و پرده سرایت می کند و در نتیجه باعث گسترش آتش به واحدهای دیگر می شود.
صیادی نژاد با بیان اینکه به دلیل چوبی بودن سقف های این ساختمان ها بیش از 90 درصد آنها در آتش سوخت ، افزود: برای خاموش کردن این واحدها از سه دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه نیسان استفاده شده است.
 
به گفته وی، در این عملیات، علاوه بر تمامی نیروهای آتش نشانی مرزن آباد، یک دستگاه کامیون از آتش نشانی کلاردشت نیز شرکت داشتند.
شهر کوهپایه ای مرزن آباد با نزدیک به 6 هزار نفر جمعیت در ورودی استان مازندران در جاده کندوان واقع است .
 
ایرنا
برچسب ها: آتش سوزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار