خطیب جمعه آبیک:
امام جمعه شهر آبیک قرارداد FATFرا به منزله غرق شدن در باتلاق برجام دانست و گفت: تضعیف‌کنندگان توان نظامی و دفاعی کشور خائن هستند.
کد خبر: ۲۹۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 09 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: تقوا شجره طیبه بوده که رعایت آن لازم و ضروری است.

وی افزود: نزاع‌های داخلی دین و ایمان انسان را متزلزل می‌کند مانند قرار گرفتن احزاب در برابر یکدیگر که صحیح نیست.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: امروز برخی آقایانی که تریبون و روزنامه دارند درصدد مظلوم‌نمایی و چهره‌سازی منافقان هستند.

موسوی اضافه کرد: منافقان 17 هزار نفر از مردم کوچه و بازار گرفته تا مسؤولان کشوری و لشکری را ترور کرده و به شهادت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: جنایات و ترورهای صورت گرفته در کشور، بلاهای خانمانسوزی است که شعله‌های آتش خشم جبار آسمان و زمین از درون خانه‌ها و سینه‌ها فرود آمده و بر جامعه انسانی زبانه می‌کشد.

خطیب جمعه شهر آبیک بیان کرد: زمزمه شومی در کشور به گوش می‌رسد که عده‌ای درصدد تضعیف توان نظامی و دفاعی کشور هستند، همچنین اگر تضعیف توان نظامی و دفاعی کشور از سوی افراد، آگاهانه یا ناآگاهانه و از روی سبک‌سری باشد خائن هستند.

وی ادامه داد: جریان انحرافی موجود در کشور درصدد با پادویی برای اربابان و حامیان اسرائیل و صهیونیست‌ها، با شجره ملعونه عربستان هم همکاری کنند.

امام جمعه شهر آبیک در پاسخ به اذعان برخی که در رابطه با عربستان وضع خوب می‌شود، توضیح داد: برخی فراموش کرده‌اند که اوایل جنگ تحمیلی عربستان 81 میلیارد دلار به صدام کمک کرد که باید گفت که این افراد سخنان مزخرف به هم می‌بافند.

موسوی خاطرنشان کرد: عربستان قاتل جهان اسلام بوده که در سوریه و یمن با طراحی شیطان بزرگ به مبارزه برخاسته است.

وی اذعان کرد: برخی لابد می‌خواهند با دوستی با عربستان، رئیس دولت اصلاحات پول‌هایی که از این شجره ملعونه دریافت کرده را جبران کنند.

امام جمعه شهر آبیک افزود: تضعیف بودجه نظامی برخلاف عقل، شرع و قرآن بوده و به منزله وجود نفوذی‌ها در کشور است وگرنه برای دشمن چهره‌سازی نمی‌کنند.

موسوی ادامه داد: وزیر امور خارجه اعلام کرده که برجام برای رفع تحریم‌ها نبوده؛ در حالی که قبلاً اذعان می‌کرد دیوار تحریم‌ها شکسته و شق‌القمر و فتح‌الفتوح شد پس اگر برای تحریم‌ها نبوده، برای چه بوده است.

وی اضافه کرد: با حرف وزیر امور خارجه به این نتیجه می‌رسیم که هر چه بوده دروغ بوده و سر مردم کلاه گذاشته‌اند که شرمشان باد.

خطیب جمعه شهر آبیک قرارداد ننگین FATF را خطرناک‌تر و شرم‌آورتر از کاپیتولاسیون شاهانه دانست و خاطرنشان کرد: دولتمردان کار را به مرحله خودتحریمی رسانده‌اند و در حال غرق شدن در باتلاق برجام هستند.

موسوی بیان کرد: قراردادهای مخفیانه نفتی، عضویت در گروه مالی و تبادل سفیر با روباه پیر برای چه صورت گرفته است؟! به اذعان کارشناسان سفیران انگلستان، آلمان و فرانسه جز جاسوسی نقش دیگری در کشور ندارند.

وی افزود: برخی خارج شدن ایران از انزوا را مطرح کرده‌اند که باید گفت اگر ایران در انزوا بماند بهتر از این است که در بین خوک، گرگ، گراز و گربه باشد.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: تضعیف نظامی و دفاعی کشور به منزله جدایی دین از سیاست است،زیرا در قرآن کریم بر توان نظامی«و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه» تأکید شده است ولی دولتمردان درصدد برآورده کردن آرزوی نهایی دشمنان یعنی جدایی دین از سیاست هستند.

موسوی اضافه کرد: حکام فتنه‌انگیز آل‌سعود ملعون از سیاسی نشدن حج دم می‌زنند که باید تأسف خورد.

وی با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که «آمریکا را زیر پا له می‌کنیم» تصریح کرد: امروز آمریکا زیر پا رفته و در حال له شدن است به همین دلیل چون هیچ پایگاهی ندارد با صرف هزینه اقدام به جنگ‌افروزی می‌کند.

نمازگزاران جمعه آبیکی پس از اقامه نماز در راهپیمایی شرکت کرده و با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود ملعون» و همچنین «مرگ بر غارتگر بیت‌المال و مرگ بر وطن‌فروش» اعتراض، خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از اقدامات غیرانسانی، ضدحقوق بشری و همچنین نفرت و انزجار از ددمنشی‌های آل‌سعود و حمایت قاطع از مردم مظلوم بحرین اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
حالا اینکه ایشون اصلا تخصص اقتصادی دارند یا نه کاری ندارم ولی مگه مبارزه با تروریسم,شفافیت اقتصادی و رفع تحریم بانکی خوب نیست,؟!تاکی سیاسی بازی,خسته شدیم ول کننین دیگه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار