معاون استاندار قزوین:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: طرح های مبارزه با آسیب های اجتماعی در قزوین با محوریت قرار دادن فرمایشات رهبری در حال اجراست.
کد خبر: ۲۹۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ایوب رحیمی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: تاکید استانداری قزوین بر این است که طرح های پیشنهادی کاهش آسیب های اجتماعی دارای پیوست فرهنگی اجتماعی باشد تا در آینده دچار عوارض و مشکلات ناشی از اجرای طرح های بدون مطالعه نشویم.

 

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی در حال حاضر تهدید بزرگی برای استان قزوین است بنابراین با پیش بینی های انجام شده در پی اجرای طرح های کاهش آسیب های اجتماعی با همراهی دستگاه های اجرایی در قزوین هستیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: از مهم ترین فعالیت های مورد تائید استاندار قزوین انجام پروژه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی است از این رو دستگاه های اجرایی قزوین از سوی استاندار مکلف به اجرای طرح های این چنینی شده اند.

 

وی با اشاره به ۱۵ معضل اجتماعی  حساس در قزوین عنوان کرد: با پژوهش های انجام شده در حال حاضر ۱۵ سرفصل به عنوان مهم ترین آسیب های اجتماعی در قزوین شناسایی شده است و در تلاش هستیم تا با تمرکز بر روی این ۱۵ سرفصل شاهد کاهش آسیب ها در قزوین باشیم.

 

رحیمی تأکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره به عنوان چراغ راه فعالیت ما در استان بوده است از این رو طرح های مبارزه با آسیب های اجتماعی در قزوین با محوریت قرار دادن فرمایشات رهبری و تاکید ۵ آسیب اجتماعی از سوی ایشان در قزوین در حال اجراست.

 

وی با ارائه گزارش عملکرد در خصوص مبارزه با آسیب های اجتماعی در قزوین یادآور شد: کارشناسان و پژوهشگران در دستگاه ها و ادارات استان قزوین با تمرکز بر توصیه های رهبری و برنامه جامع تدوین شده به ارائه طرح های پیشنهادی در استان می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار