اصلاح‌طلبان استان قزوین که در سه سال گذشته تمام تلاش خود را برای برکناری بخش اعظمی از مدیران استان قزوین گماشته‌اند، این‌بار نا امید از همه‌جا کمپین برکناری مدیران استان را به‌راه انداخته‌اند.
کد خبر: ۲۹۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 12 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در شرایطی که جمعی از اصلاح‌طلبان تندرو در استان قزوین از ابتدای کار دولت اعتدال به دنبال برکناری تمام مدیران استان بودند، امروز و در سال پایانی کار دولت یازدهم در اقدامی جالب  به راه‌اندازی کمپین برکناری مدیران دولت دهم در استان قزوین دست  زده‌اند.
این در حالی است که این عده تمام تلاش خود را در این راستا انجام داده اند و حتی به قول خود، تغییر روزبه استاندار قزوین نیز برای انجام همین اقدام بود. گویا روزبه تمایلی به عملیاتی کردن خواسته‌های این عده نداشت.
روزبه بارها اعلام کرده بود که ملاک او برای بکارگیری مدیران خدمت است و هرگز اسیر بازی‌های سیاسی نخواهد شد.
اما با ورود همتی به استان و تغییر دو فرماندار و تعدادی از مدیران استان در همان روزها و هفته‌های نخست این عده کار را تمام شده دیدند و انتظار داشتند موتور تغییرات تمام بدنه مدیریتی استان را فرا بگیرد اما همتی که استان را به خوبی شناخته بود با تغییرات هوشمندانه عرصه استان را به تندروها نسپرد.
اما این عده در ادامه سیاست خود گویا از همتی نیز نا امید شده اند و اقدام به راه اندازی کمپینی در فضای مجازی با عنوان کمپین تغییر مدیران احمدی‌نژاد در قزوین  پرداخته‌اند.
این افراد تلاش دارند تا در آستانه سفر رئیس جمهور به قزوین با ایجاد فشار به مدیران استان و دولت، در ماه‌های پایانی دولت یازدهم موجی از تغییرات را در استان ایجاد کنند.
البته به نظر می‌رسد که این تلاش‌ها نیز در دولت اعتدال جایگاهی داشته باشد و بیشتر احساس می شود که تلاش‌ها مذبوحانه خواهد بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار