در شرایطی که اصلاح‌طلبان تندرو در استان به دنبال تغییر مدیران کل بودند، قطار تغییرات این‌بار به تأمین اجتماعی رسید. و مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین تغییر خواهد کرد.
کد خبر: ۲۹۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در شرایطی که مدتی است جریان اصلاح‌طلبان تندرو برای تغییر بخش عمده‌ای از مدیران استان به نفع جریان خود استفاده میکنند و در این راه از هیچ‎‌راهی حتی عبور از استاندار نیز دریغ نمی‌کنند ، یکی از مدیران کل استان قزوین نیز تغییر خواهد کرد.
در شرایطی که از روز گذشته کمپین تغییر مدیران احمدی‌نژاد در استان قزوین تلاش میکرد تا با حمله و هتک حرمت از بخش اعظمی از مدیران استان از جمله محسنی، مدیرکل تأمین اجتماعی مسئولین استان را مجاب به تغییر این مدیران بکند، صبح امروز اعلام شد مراسم تکریم محسنی و معارفه مدیرکل جدید بیمه تأمین اجتماعی استان قزوین فردا برگزار خواهد شد.
بنا به اخبار اعلام شده سیروس نصیری، مدیرکل امور فنی بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی از این پس سکان هدایت اداره کل تأمین اجتماعی استان قزوین را بر عهده خواهد گرفت.
هر چند نمی توان این تغییر را با کمپین بدون شناسنامه تغییر مدیران احمدی‌نژاد در ارتباط دانست اما گویا عده‌ای در استان به دنبال ایجاد موج تغییر آن هم تنها در فاصله کمتر از ده ماه از عمر دولت یازدهم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار