در شرایطی که هیئت دولت یازدهم قرار است هفته آینده به استان قزوین سفر کند، گویا دستگاه‌ها و ادارات استان آماده میزبانی از رئیس جمهور و هیئت دولت می شوند.
کد خبر: ۲۹۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 18 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، در آستانه سفر هیئت دولت به استان قزوین، دستگاه‌ها و ادارات استان با پخش پوستر در فضای مجازی و همچنین نصب بنرهایی در سطح شهر تلاش میکنند تا فضای استان آماده پذیرایی از دولت یازدهم شود.
در فضای شهری ، اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از اولین دستگاه‌های استان قزوین بود که با نصب بنری در روبروی ساختمان خود از آمدن رئیس جمهور به استان قزوین خبر می‌داد.
در فضای مجازی نیز اداره کل امور بانوان استانداری قزوین یکی از اولین‌ها در استقبال از رئیس دولت تدبیر و امید بود. این دستگاه با پخش پوستری در فضای مجازی اعلام کرد که قزوین میزبان رئیس جمهوری است.

ادارات و دستگاه‌های استان قزوین، آماده میزبانی از رئیس جمهور
اما یکی از جالب‌ترین پوسترها در این فضا، متعلق به فرمانداری قزوین است. فرمانداری قزوین در پوستری  با شعر « باغ سلام می‌کند، سرو قیام می‌کند»  عنوان کرد: قزوین میزبان سکاندار دولت تدبیر و امید است.

ادارات و دستگاه‌های استان قزوین، آماده میزبانی از رئیس جمهور
در استانداری هم جلسات هماهنگی با حضور مسئولین استانی و کشوری در حال برگزاری است. جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان قزوین روز گذشته به ریاست معاون اجرایی رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئولین استان نیز روز گذشته در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. از نکات جالب این جلسه حضور برخی افراد در این جلسه بود که این روزها هیچ مسئولیتی در استان قزوین ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار