بنا به برخی اخبار و گمانه‌ها در استان قزوین ، تلاش می شود تا بیش از 7 مدیر در استان قزوین در روزهای باقی مانده به سفر رئیس جمهور به استان قزوین تغییر کنند.
کد خبر: ۲۹۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین ، در شرایطی که رئیس دولت تدبیر هفته آینده در سفری دو روزه راهی قزوین خواهد شد، برخی اخبار که هنوز رد و یا تأیید نشده است حاکی است در چند روز آینده برخی مدیران ارشد استان تغییر خواهند کرد.
در این تغییرات گویا موسوی موینی که هم‌اکنون مسئولیت فرمانداری قزوین را بر عهده دارد به زودی سکان هدایت معاون سیاسی و امنیتی استان قزوین را بر عهده خواهد گرفت.
فرخ‌زاد نیز که پیش از این رئیس سازمان نظام مهندسی قزوین بوده و هم‌اکنون نیز نائب رئیس شورای شهر قزوین است گویا راهی معاونت عمرانی استانداری قزوین خواهد شد.
شهرام احمدپور نیز سابقه بخشداری در دولت اصلاحات را دارد و هم‌اکنون نیز شهردار محمودآباد نمونه است به عنوان مدیرکل دفتر شهری  و شوراهای استانداری قزوین منصوب می‌شود.
مرتضی علیخانی نیز که هم‌اکنون بخشدار مرکزی بخش قزوین است و شنیده شده از اقوام  سران اصلاح‌طلب استان نیز هست به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری منصوب می‌شود.
اما در حالی که فرامرز مرادی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین در شرف بازنشستگی است خبرها حاکی است محسن قاسمی جای او را خواهد گرفت.
گروسی نیز که پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین بود گویا راهی اداره کا اداری و مالی استانداری قزوین خواهد شد. سیاوش طاهرخانی مدیرکل این اداره پیش از این به عنوان فرماندار تاکستان منصوب شده بود.
اما در حالی که اعلام شده بود نصیری مدیرکل جدید جدید تأمین اجتماعی خواهد بود گویا تلاش می شود تا حسنی نائب رئیس شورای شهر محمدیه به عنوان مدیرکل جدید معرفی شود.
گفتنی است مراسم تودیع و معارفه نصیری به دلیل آنچه که سفر رئیس جمهور به استان گفته شده بود هفته گذشته لغو شد.
در صورت صحت این اخبار، این تغییرات در حالی  صورت خواهد گرفت که کمتر 10 ماه به عمر دولت یازدهم باقی مانده و به نظر می رسد انتصابات با فشار یک جریان سیاسی خاص صورت میگیرد.
این تغییرات تا به حال به صورت رسمی از هیچ منبعی رد و یا حتی تأیید نشده است اما در چند ماه اخیر گمانه‌ها برای این تغییرات وجود داشته و حال در آستانه سفر رئیس جمهور به استان تقویت شده است . باید به نظاره ایستاد و دید همتی که تا به امروز در برابر فشارها برای تغییرات غیر منطقی ایستاده است آیا این بار به تغییرات کلی دست خواهد زد؟.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
آقاي شمسًدولت آبادي مديربانكًتجارت استأن هم شدمديربانك تجارت استان البرز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار