مدیر دارالقرآن استان قزوین:
مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: با تشکیل جلسات مستمر ماهانه ارتقاء سطح علوم قرآنی با حضور قاریان برتر زمینه حضور موفق قاریان در رقابتهای کشور فراهم می شود.
کد خبر: ۲۹۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، جواد قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ششمین جلسه ارتقاء و مجمع اساتید قرآن کریم یکشنبه شب در اداره تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برای تقویت آمادگی تخصصی قاریان برجسته استان و حضور موفق در رقابت های ملی و بین المللی جلسات ارتقاء هر ماه به طور مستمر برگزار می شود.

وی افزود: در این جلسه جواد رفعتی، علی غلامی، علی شعبانی از قاریان برجسته استان آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و اساتید دیدگاهها و نقطه نظر خود را در این زمینه بیان کردند.

قلی پور تصریح کرد: در جلسات آینده از استاید مطرح کشور از جمله احمد ابوالقاسمی و استاد سعیدیان بهره خواهیم برد.

وی اظهارداشت: از مجموع ۶۰۰ قاری استان حدود ۲۵ قاری برگزیده شده اند و در جلسات ارتقاء شرکت می کنند.

مدیر دارالقران استان قزوین اضافه کرد: در استان بیش از ۶۰ قاری برجسته داریم که بالای ۱۸ سال هستند و ۴۳ نفر زیر ۱۸ سال هستند و ۱۹۰ نفر حافظ کل قرآن داریم.

وی یاداور شد: در ادامه این جلسه مجید وفاپور و محمد کاظم نداف از اساتید قرآنی در خصوص اخلاق و سبک زندگی، افزایش سطح دانش قرآنی، ضرورت کسب معنویت در تعالیم قرآنی مطالبی بیان کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار