مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از پرداخت تسهیلات ویژه برای ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عبدالعلی دربندی‌زاده در گفتگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی قزوین برنامه‌ریزی‌های مدونی به منظور ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی انجام داده که از جمله آن‌ها می‌توان به پرداخت تسهیلات برای تعمیرات تاکسی اشاره کرد.

وی گفت: در همین راستا در یک ماه گذشته 18 تاکسی متقاضی تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ثبت‌نام کرده بودند که به این تعداد متقاضی تسهیلات مربوطه پرداخت شده است.

دربندی‌زاده افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی قزوین می تواند تاثیر به سزایی در زمینه کاهش آلودگی هوا و همچنین کاهش آلودگی‌های جانبی در شهر قزوین داشته باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان تاکسیرانی می‌توان به جابه‌جایی رانندگان تاکسی بین شرکت‌های حمل و نقل درون شهری اشاره کرد.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این برنامه می‌توان به تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان استان و همچنین درخواست جابه‌جایی رانندگان شرکت‌های حمل و نقل اشاره کرد.

دربندی‌زاده خاطرنشان کرد: رانندگان شرکت حمل و نقل درون شهری می‌توانند بر اساس اولویت‌های مشخص شده نسبت به جابه‌جایی خود اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار